برای سومین سال متوالی؛

کسب رتبه سوم روابط عمومی آبفای گیلان در جشنواره ارزیابی عملکرد وزارت نیرو

  پرینت
کسب رتبه سوم روابط عمومی آبفای گیلان در جشنواره ارزیابی عملکرد وزارت نیرو
شناسه خبر : 48102 | تاریخ انتشار : 18 مرداد 1400 - 9:51 | 252 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در سال ۱۳۹۹ به رتبه سوم دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، این شرکت در رشته انتشارات و مستندسازی مقام سوم را کسب کرد.

در متن لوح تقدیر صدیقه ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو خطاب به لیلا علیزاده مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان آمده است؛

سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، فرصتی است که تلاش‌های همکاران ما در روابط عمومی‌های صنعت را به منصه ظهور رساند و عملکرد آنان را در معرض داوری اساتید نامدار این حوزه قرار داد.

تلاش مجدانه و موثر شما و کسب مقام سوم در رشته انتشارات و مستندسازی را در این جشنواره ارج می‌نهم و امیدوارم در ادامه این مسیر شاهد ارتقای روزافزون عملکرد روابط عمومی‌های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

بنابراین گزارش؛ دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان پیش از این نیز در دو دوره قبلی جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در بخش آموزش همگانی موفق به کسب مقام سوم شده بود و برای سومین سال متوالی حائز رتبه در این جشنواره شد.

گفتنی است این جشنواره با حضور ۱۲۷ شرکت کننده از شرکتهای آب منطقه‌ای، برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب و مدیریت تولید برق در سطح کشور برگزار شد که بیش از ۲۹۹۵ اثر در قالب ۱۴ محور برای ارزیابی ارائه شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.