فرمانده انتظامی شفت از کشف ۱۴۳ فقره سرقت و دستگیری ۸۶ سارق در ۳ ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه بری تحلیلی صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در گفت‌وگویی اختصاصی به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان شفت و کشفیات مربوطه در ۳ ماهه گذشته پرداخت.
وی مبارزه با موادمخدر و برخورد با قاچاقچیان در سریع‌ترین زمان ممکن را جزو مهمترین ماموریت‌های پلیس برشمرد و بیان داشت: در این مدت ۴ کیلو و ۱۲۴ گرم انواع موادمخدر کشف، ۲۴ فروشنده مواد دستگیر و ۸۹ معتاد متجاهر جمع‌آوری شده است.

این مقام انتظامی به کشف ۱۴۳ فقره سرقت و دستگیری ۸۶ سارق اشاره کرد و ادامه داد: سارقان دستگیر شده با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شعبانی اضافه کرد: در ۳ ماهه گذشته ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق و هزار و ۴۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان شفت کشف شده است.

وی با تاکید بر نظارت پلیس بر اصناف سطح شهرستان شفت گفت: در این مدت، ۲۱ واحد متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۹۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲۳۳ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات، رانندگی بدون گواهینامه، عدم استفاده از کلاه‌ایمنی، بی‌نظمی در عبور و مرور، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد‌مخدر و جابجایی اموال سرقتی توقیف شدند.

🚔 معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شفت 🚔