به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در گفت‌وگویی به تشریح اقدامات پلیس شهرستان شفت و کشفیات مربوطه در ۳ ماهه گذشته پرداخت. این مقام انتظامی با بیان اینکه در ۳ ماه گذشته ۱۵۹ فقره سرقت کشف و ۷۴ سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند افزود: ۱۲ کیلو و ۶۰۰ […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” در گفت‌وگویی به تشریح اقدامات پلیس شهرستان شفت و کشفیات مربوطه در ۳ ماهه گذشته پرداخت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در ۳ ماه گذشته ۱۵۹ فقره سرقت کشف و ۷۴ سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند افزود: ۱۲ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر در این مدت کشف شده است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۹۳ تن چوب قاچاق کشف و ۳۵ قاچاقچی دستگیر شدند ادامه داد: همچنین در انجام بازدید‌های دوره‌ای از اصناف سطح شهرستان شفت، ۷۵ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مراجع قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.
سرهنگ شعبانی تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۲۹ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰۸ خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند.
سرهنگ “عبدالعلی شعبانی در پایان از مردم خواست، با رعایت اصول پیشگیری و جدی گرفتن هشدارهای پلیسی از وقوع سرقت جلوگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.