صفیر گیلان؛در پنجمین روز از دهه فجر ۱۵ پروژه عمرانی، خدماتی وورزشی با اعتبار ۴میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان امروز در بخش میرزاکوچک صومعه سرا به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ در پنجمین روز از دهه فجر ۱۵ پروژه عمرانی، خدماتی وورزشی صومعه سرا شامل افتتاح یک واحد آموزشگاه خیاطی تحت نظارت مرکز فنی وحرفه ای در گوراب زرمیخ با ۵۰۰ میلیون تومان و تجهیز خانه ورزش روستای تطف با اعتبار ۱۰ میلیون تومان است.

همچنین کلید ۱۰ واحد مسکونی محرومین کمیته امداد بخش میرزاکوچک با اعتبار یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان بصورت همزمان در روستای هزارسرای منطقه تنیان به صاحبان شان اهداء شد.

امروز نیز با حضور فرماندارصومعه سرا پل روستای سه سار با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که ۵۰ خانوار این روستا از آن بهرمند می شوند همچنین ۱۵۰ کشاورز این روستا نیز برای عبور و مرور باید از این پل رفت و آمد کنند.

پل روستای مهویزان بخش میرزاکوچک نیز امروز با حضور فرماندار صومعه سرا به بهره برداری رسید که برای اجرای این پل یک میلیاردو۷۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده و ۴۰ خانوار این روستا و همچنین بیش از ۱۵۰ کشاورز از این پل استفاده می کنند.

پایگاه بسیج روستای میانبر نیز امروز با حضور مسئولان افتتاح شد برای احداث این پایگاه ۵۷ میلیون تومان هزینه شده است.

دیدارفرماندار صومعه سرا با حجت الاسلام جلالی امام جمعه بخش میرزاکوچک و بازدید از نمایشگاه توانمندی بانوان صنایع دستی و محصولات غذایی سنتی روستای پردسر از دیگر برنامه های پنجمین روز از دهه مبارک فجرسید جلال سید محمدی در بخش میرزاکوچک بود.