صفیرگیلان/مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به کمک ۴۰ میلیارد ریالی مردم استان به حساب ۱۰۰ امام (ره) در سال ۱۴۰۲ گفت: حساب ۱۰۰ امام (ره) در کشور نیز ۲۵ میلیارد ریال به استان کمک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، ؛حجت الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به کمک ۴۰ میلیارد ریالی مردم استان به حساب ۱۰۰ امام (ره) در سال ۱۴۰۲ گفت: حساب ۱۰۰ امام (ره) در کشور نیز ۲۵ میلیارد ریال به استان کمک کرده است.

حجت الاسلام صفر قربانپور اضافه کرد: سهم استان گیلان در حوزه مقاوم سازی مسکن محرومان در سه سال گذشته ۲۴ هزار و ۷۰واحد مسکونی بود که در این مدت توانست ۲۲ هزار و ۵۰ خانوار را شناسایی کند و ۲۱ هزار و ۵۳خانوار را برای اخذ تسهیلات به بانکها معرفی کند.

امام جمعه موقت رشت هم در خطبه های نماز جمعه امروز رست  افزود: هزار و ۶۲۷ واحد نیز با عنوان کلی مسکن شهری با کمک دولت در طرح نهضت ملی مسکن توسط این بنیاد در دست اجراست.

 

وی گفت:همچنین بنیاد مسکن استان طی سه سال گذشته ۵۳۶ کیلومتر مربع آسفالت در مناطق روستایی استان انجام و ۱۵۳ پروژه جوی و جدول در گیلان اجرایی کرده است. وی تصریح کرد: ۵۳۹ طرح هادی روستایی نیز توسط این نهاد تهیه و بازنگری شد و در مجموع ۱۶ هزار و ۹۸۵ برگ سند برای مردم در مناطق روستایی صادر شده است