مدیر عامل شرکت گاز گیلان در جمع خبرنگاران،

گازرسانی به سیستان و بلوچستان؛ از اجرا تا پیشرفت ۹۲ درصدی با شرکت گاز گیلان/ماسوله تنها شهر فاقد گاز در گیلان

  پرینت
گازرسانی به سیستان و بلوچستان؛ از اجرا  تا پیشرفت ۹۲ درصدی با شرکت گاز گیلان/ماسوله تنها شهر فاقد گاز در گیلان
شناسه خبر : 61809 | تاریخ انتشار : 30 مرداد 1401 - 18:29 | 213 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛مدیر عامل شرکت گاز گیلان؛ از پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه گاز رسانی در سیستان خبر داد و گفت: برای تحقق این مهم بالغ بر ۱۰۵ کیلومتر خط تغذیه و ۵۲۰ کیلومتر شبکه گاز در منطقه سیستان کار شده است.


اختصاصی/صفیر گیلان؛  مدیرعامل شرکت گاز گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه رسانه در  نقش جهاد تبیین تصریح کرد: خبرنگاران در بحرانهای مختلف طبیعی چون ویروس کرونا، برف ،سیل و زلزله و … همراه و همگام با مسئولین در جمع کردن و خنثی کردن بحرانها تلاش بی شائبه ای داشته اند.

جمال نیکویی ازگازرسانی به ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت: در ایام هفته دولت امسال ۲۳  روستا در شهرستانهای رودسر، شفت و تالش ،لنگرود،املش و استارا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی همچنین از گاز رسانی  و گاز دار ساخت۲۶ واحد صنعتی جمعا” با اعتبار بالغ بر  ۲۶۳۱۶۶میلیون ریال خبر داد و گفت: شرکت گاز گیلان برای رفاه و آبادانی مردم استان گام بلندی برداشته است.

جمال نیکویی تصریح کرد؛بر اساس عملکرد شایسته گاز گیلان در روستا های صعب العبور و کوهستانی استان موجب شده  تا این شرکت  از سوی شرکت ملی گاز به عنوان استان معین در امر گاز رسانی به شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان انتخاب شود.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان؛ از پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه گاز رسانی در سیستان خبر داد و گفت: برای تحقق این مهم بالغ بر ۱۰۵ کیلومتر خط تغذیه و ۵۲۰ کیلومتر شبکه گاز در منطقه سیستان کار شده است.

عیسی جمال نیکویی در ارائه گزارش عملکرد خود خاطرنشان کرد: از ۵۲ شهر گیلان به جز شهر ماسوله ۵۱  شهر استان از نعمت گاز برخوردارند

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با تاکید بر اینکه۷۳۲۴۳۰ مشترک شهری بهره مند از گاز طبیعی هستند گفت:  در حال حاضر  دو هزار و۹۰۵ روستای استان با بهره مندی حدود ۹۶ درصد، دارای گاز هستندو میزان برخورداری مناطق شهری استان از گاز نیز ۹۹/۹۷ درصد است

نیکویی شرکت گاز گیلان را پیشرو شرکتهای گاز استانی در ارائه خدمات عنوان کرد و افزود: عملیات توسعه ای گاز در استان به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و این شرکت در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین اجرای پروژه های کیفی مانند پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز را در اولویت قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از شبکه گذاری ۱۷ هزار و ۲۱۰ کیلومتردر حوزه روستای خبرداد و افزود: درصد برخورداری در بخش روستایی ۹۶ درصد می باشد.

مهندس نیکویی  درخصوص وضعیت تعمیرات گاز در استان گیلان گفت: افزایش متقاضیان گاز طبیعی و گسترش روزافزون تأسیسات گاز در استان، بر ضرورت نگهداری و تعمیرات دوره‌ای ایستگاه‌ها و خطوط گاز، بیش از پیش افزوده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۲ یادآور شد: غیر از هفته دولت امسال گازرسانی به ۱۱۹ روستای محروم از نعمت گاز را  با اعتبار ۳۹۹ میلیارد تومان در حال برنامه ریزی داریم.

وی با اعلام این مطلب تصریح کرد: تمرکز ویژه این شرکت به امر کیفی سازی و بهبود مستمر خدمات است و با این نگاه برای برخورداری همه مردم از نعمت گاز طبیعی تلاش می‌کند و در این راستا سامانه اختصاصی۳۴۱۴جهت پرداخت تلفنی صورتحساب گاز قابل استفاده می باشد و مشترکین می توانند در تمانی ساعات شبانه روز صورتحساب گاز خود را بوسیله این سامانه پرداخت نمایند.

وی با اشاره به  انعقاد تفاهم نامه شرکت گاز کیلان با پارک علم و فناوری یادآور شد: امضای این تفاهم نامه زمینه استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های شرکت‏های تحت پوشش پارک علم و فناوری استان گیلان را فراهم می نماید.

جمال نیکویی انعقاد این تفاهم نامه را فرصتی مناسب برای  شرکت گاز و مراکز نوآور در سطح استان دانست و گفت: همکاری های دو سویه می تواند زمینه بر آورده ساختن نیازمندی های این شرکت و نیز فرصت اشتغال و سرمایه گذاری را برای این مراکز به وجود آورد.

در پایان این نشست مدیرعامل شرکت گاز گیلان از رسانه هایی که بیشترین اخبار را در رسانه های خود پوشش داده بودند تقدیر کرد.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری
برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید میدانی و بررسی چگونگی نگهداری و تعیین تکلیف ۱۰۰ دستگاه کامیون کِشنده در آستارا
اختصاص تسهیلات ویژه به شهروندان آسیب دیده در بارندگی های اخیر/ ورود شهرداری رشت برای انعقاد بیمه آبگرفتگی منازل مسکونی رشت / تصویب کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال داماش
سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای تبیین و ترویج افکار و اندیشه های ایشان/آزاد سازی خرمشهر نقطه عطف جنگ تحمیلی
«کاهش جمعیت، سالمندی و خودکشی» از عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت هستند
پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت غرب رشت آماده بهره‌برداری است
جواز های تاسیس صنعتی فاقد پیشرفت ابطال می شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.