اختصاصی/صفیر گیلان؛سرگرد فرشید هادی پور رئیس پلیس راهور شهرستان فومن که از زمان حضور در این سمت با ایده های خود و همکاری شورای ترافیک شهرستان توانسته تاثیر به سزایی در بهبود شرایط ترافیکیشهر فومن  داشته باشد در گفت و گویی اختصاصی با صفیر گیلان به ارائه گزارش عملکرد این شورا پرداخت. سرگرد هادی پور […]

 اختصاصی/صفیر گیلان؛سرگرد فرشید هادی پور رئیس پلیس راهور شهرستان فومن که از زمان حضور در این سمت با ایده های خود و همکاری شورای ترافیک شهرستان توانسته تاثیر به سزایی در بهبود شرایط ترافیکیشهر فومن  داشته باشد در گفت و گویی اختصاصی با صفیر گیلان به ارائه گزارش عملکرد این شورا پرداخت.
سرگرد هادی پور اظهار کرد؛بدیهی است این اقدامات  مورد استقبال و یا مورد انتقاد برخی اقشار بوده است اما آنچه مهم و تاثیر گذار است حمایت شورای ترافیک و در راس آن فرماندار شهرستان است که می تواند در اجرای مصوبات مهم و تاثیر گذارباشد و بنده منافع شهر و شهروندان را فدای هیچ قشری نمی کنیم .
رئیس پلیس راهور شهرستان فومن افزود:: با هماهنگی های انجام شده در شورای ترافیک و حسن اعتماد فرماندار محترم و متولیان اصلی ترافیک شهرستان یعنی راهنمایی و رانندگی ،شهرداری و شورای شهر اقدامات خوبی در جهت نظم دهی و برقراری امنیت ترافیکی و احصا نقاط حادثه‌خیز در سطح شهرستان انجام گرفته است که با توجه به دغدغه شورای شهر و شهردار محترم (که از زمان حضور در این سمت علاقه وافری در راستای انجام خدمات ترافیکی در سطح شهر داشته است ) اقداماتی به شرح ذیل صورت گرفته است .
گردش به چپ غیر متداول امروز در جهان منسوخ گردیده است
سرگرد هادی پور در پاسخ به سوال خبرنگار صفیر گیلان در خصوص تقاطع چهار راه معلم اظهار کرد؛ تقاطع چهار راه معلم محاسن زیادی دارد زیرا  این مکان و تقاطع غیر هم عرض بوده که به علت وجود ۴ مورد گردش به چپ غیر متداول که امروز در همه جای دنیا منسوخ گردیده است.
وی به تصادفات متعدد که در طول شبانه روز در این چهار راه رخ می داد اشاره و گفت: این مکان همیشه از عوامل گره ترافیکی در این نقطه بود.
این مسئول همچنین تصریح کرد؛به علت بروز ترافیک گاها” ما شاهد برخورد های لفظی و در مواردی درگیری بین رانندگان خودرو های عبوری در این نقطه  بودیم.
سرگرد هادی پور به تسهیل عبور و مرور در تقاطع چهار راه معلم اشاره و افزود:هم اکنون نصب این جدا کننده رضایت شهروندان  را به همراه داشته و به نوعی باعث نظم بخشیدن به ترافیک عبوری در این مکان گردیده است.
رئیس پلیس راهور شهرستان فومن افزود: موارد مطرح شده بالا تنها بخشی از خدمات خواهد بود که در حوزه ترافیک در سطح شهرستان اجرا و در بسیاری نقاط نیز بررسی هایی از طرف پلیس راهور شهرستان صورت گرفته که پس از طرح در شورای ترافیک تصمیمات مقتضی در این خصوص گرفته  خواهد شد.
وی در پایان گفت : شهروندان اطمینان داشته باشند در بررسی‌های صورت گرفته در اصلاح هندسی معابر دو نکته حائز اهمیت خواهد بود:
۱- برقراری نظم ترافیکی ۲-کاهش تصادفات
وی در پایان ضمن تشکر از فرماندار محترم و اعضای محترم شورای شهر می بایست تقدیر ویژه از شهردار محترم شهر فومن داشته باشم که نهایت همکاری را جهت اصلاح معابر دارند.
تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری