به‌گزارش صفیرگیلان، مدیر‌کل کانون استان گیلان نیز در این نشست به پیشینه‌ی لاهیجان اشاره و مردم فرهنگ دوست این شهرستان را زمینه‌ساز رشد و بالندگی آن دانست. اسفندیار ضیائی درعین حال از رسالت‌ کانون در کشف و پرورش استعداد‌های مخاطبان و تربیت مدیران لایق سخن‌گفت و با تبیین این مساله که معرفی شخصیت‌های برجسته در […]

 

به‌گزارش صفیرگیلان، مدیر‌کل کانون استان گیلان نیز در این نشست به پیشینه‌ی لاهیجان اشاره و مردم فرهنگ دوست این شهرستان را زمینه‌ساز رشد و بالندگی آن دانست.
اسفندیار ضیائی درعین حال از رسالت‌ کانون در کشف و پرورش استعداد‌های مخاطبان و تربیت مدیران لایق سخن‌گفت و با تبیین این مساله که معرفی شخصیت‌های برجسته در زمینه‌های مختلف گویای این امر است از گسترش نگاه تحول‌گرا و همراه با نظام آموزشی کشور در این مجموعه‌ی فرهنگی خبرداد.
وی هم‌چنین اخلاق‌مداری، کارشناس محوری، برنامه‌ریزی هدف‌مند را از شاخصه‌های کانون برشمرد و انتخاب مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری لاهیجان را حرکتی درهمین مسیر توصیف‌کرد.
قدردانی از فرماندار و مسوولان شهرستان برای حمایت از کانون، بخش‌پایانی سخنان اسفندیار ضیائی بود که با اهدای حکم مربی مسوولی کانون لاهیجان به شراره‌ میرعباسی همراه‌شد.
امیر جانبازی فرماندار لاهیجان  طی این نشست که در حاشیه معارفه مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شهرستان لاهیجان صورت‌گرفت، به اهمیت کار با کودک و نوجوان به عنوان آینده‌ساز ایران اسلامی پرداخت و با اشاره به ظرافت‌های کار این مجموعه‌ی فرهنگی گفت: حضور نیرو‌های توان‌مند کانون در پیش‌برد این اهداف نقشی اساسی دارند.
این مسوول استانی در ادامه تلاش‌های ساحره‌ پورشاهماری مربی مسوول پیشین مرکز فرهنگی هنری لاهیجان یادآورشد و با اشاره به ظرفیت‌های گسترده کانون، از ادامه‌یافتن همراهی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با این مجموعه‌ی فرهنگی خبرداد.
وی هم‌چنین جایگاه‌ لاهیجان به عنوان یک شهرستان مهم در کشور و استان را خاطر‌نشان و ابرازامیدواری‌کرد در سایه‌ی توان‌مندی مربی مسوول و دیگر کارکنان کانون، شاهد موفقیت روز‌افزون آن در ارایه‌ی خدمات فرهنگی به مخاطبان‌باشیم.

مربی مسوول کانون لاهیجان نیز در این نشست که با حضور معاونان فرماندار این شهرستان صورت‌گرفت، ضمن قدردانی از اعتماد مدیر‌کل کانون و دیگرمسوولان ابراز امیدواری‌کرد تا بستر‌های مناسب برای گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های کانون فراهم‌شود.
گفتنی است ساحره پورشاهماری، مربی مسوول پیشین کانون لاهیجان با حکم مدیر‌کل کانون استان گیلان به عنوان مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری سیاهکل به فعالیت ‌خواهد‌پرداخت.