سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به رشد ۱۲۰ درصدی میزان اعتبارات سالجاری، گفت: مجموعه اعتبارات تخصیصی به شهرستان شفت ۵۱ میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان است.

اختصاصی/صفیر گیلان، مهدی نقدی صبح چهارشنبه در نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی که با حضور نماینده شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید، ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: اعتبارات کمیته برنامه ریزی از سه محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی۱۹ میلیارد و ۹۵۳ میلون ۱۹ هزار تومان، قانون استفاده متوازن و ۳ درصد نفت و گاز ۱۳ میلیار و ۷۴۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان توزیع می شود.

وی با انتقاد از حجم کار و تولید شهرستان در بخش کشاورزی وفرهنگی و اجتماعی میزان اعتبار را بسیار اندک خواند و گفت: این اعتبار در ۸۰ طرح عمرانی ،فرهنگی ،مذهبی،امنیتی و اقتصادی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه، تخصیص، توزیع و هزینه اعتبارات باید با توجه به برخورداری مناطق از سهم متوازن، عادلانه و سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌ها و ادامه خدمات رسانی صورت پذیرد، عنوان کرد: با توجه به محرومیت شهرستان در حوزه‌های گوناگون امسال با رشد ۱۲۰ درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته روبه رو هستیم.

 نقدی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۵۱ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شفت اختصاص خواهد یافت،افزود: لزوم کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان برای زدودن محرومیت از چهره شهرستان ضرورت دارد.

فرماندار شفت توزیع این اعتبار را برای هفته دولت که ۴۹ طرح است و اعتبار هزینه برای آن ۵۰ میلیاردو ۴۹۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان که با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری