صفیر گیلان؛حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به افرایش نرخ باروری در استان گیلان، تصریح کرد: گیلان ما امروز پیر است در حالی که اقلیم گیلان سبز است باید جمعیت  هم همانند طبیعت آن سبز باشد نه زرد!!!.

اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست تبیینی و توجیهی جمعیت در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه جمعیت مسئله‌ای جهانی است، اظهار کرد: نگرانی درباره کاهش جمعیت فقط مختص جمهوری اسلامی نیست و تمام کشورها امروزه به این موضوع توجه ویژه دارند.

مهدوی در جمع رسانه ها و فرهیختگان رسانه ای گیلان گفت:هنر رسانه دمیدن روح تعهد در کالبد انسان است و ما از شما تهیه کنندگان و خبرنگاران می خواهیم به افزایش جمعیت کمک کنید تا جامعه به سمت ارامش روانی برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: اگر کاهش نرخ رشد جمعیت تا ۵۰ سال آینده ادامه یابد نژاد گیلک حذف می‌شود لذا افراد وطن دوست باید به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌هایی که فرزند کمتر دارند به آسیب‌های روحی بیشتری دچار می‌شوند، ادامه داد: طبق گفته یکی از کارشناسان حوزه زنان و زایمان، کاهش فرزند آوری عامل بسیاری از بیماری‌ها در حوزه زنان از جمله سرطانها است.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به افرایش نرخ باروری در استان گیلان، تصریح کرد: گیلان ما امروز پیر است در حالی که اقلیم گیلان سبز است باید جمعیت  هم همانند طبیعت آن سبز باشد نه زرد!!!.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری