به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ سردار محمد عبدالله‌پور عصر یکشنبه در دیدار با همسر شهید «مسعود علی محمدی»، یکی از دانشمندان شهید هسته‌ای کشور و جمعی از اعضای انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در رشت اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های مردمی برای اجرای همایش بزرگداشت شهدای ترور استان گیلان استفاده کرد. فرمانده سپاه […]

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ سردار محمد عبدالله‌پور عصر یکشنبه در دیدار با همسر شهید «مسعود علی محمدی»، یکی از دانشمندان شهید هسته‌ای کشور و جمعی از اعضای انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در رشت اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های مردمی برای اجرای همایش بزرگداشت شهدای ترور استان گیلان استفاده کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد دفاتر استانی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، تصریح کرد: در حال حاضر برای بزرگداشت تمام گروه‌ها ستاد تشکیل دادیم و لازم است برای شهدای ترور نیز به دلیل اهمیت بین‌المللی آن ستادی تشکیل شود.

سردار عبدالله‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۴ شهید ترور استان گیلان، عنوان کرد: باید تلاش شود تا همایش تکریم خانواده‌های شهدای ترور به صورت سالانه و به طور همزمان در روز جهانی قربانیان تروریسم در سراسر کشور برگزار شود.

وی شهدای ترور را شهدایی مظلوم دانست و خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان آمادگی لازم برای مشارکت در برگزاری مراسم تکریم خانواده‌های شهدای ترور را دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم معرفی شهدای ترور استان گیلان به جهان، اظهار داشت: همایش تکریم خانواده‌های شهدای ترور استان گیلان یکشنبه دوم شهریور در رشت برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین همایش تکریم از خانواده‌های شهدای ترور در گیلان

در این دیدار همسر شهید مسعود علی محمدی نیز با بیان اینکه همایش تکریم خانواده‌های قربانیان ترور همه ساله برگزار می‌شود، اظهار داشت: پنجمین همایش تکریم از خانواده‌های شهدای ترور امسال در گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش تکریم خانواده‌های شهدای ترور در استان‌های تهران، گلستان، اصفهان و آذربایجان غربی در سال‌های گذشته تصریح کرد: خانواده شهدای ترور ظرفیت بالایی برای تحقق صلح جهانی داشته و می‌توانند ریشه تروریسم را نابود کنند.

اروپاییان ادعای حقوق بشر دارند

عضو هیئت مدیره انجمن قربانیان ترور نیز در این جلسه با انتقاد از شیوه رفتار مسئولان سازمان ملل با اعضای گروهک منافقین، اظهار داشت: امروز در اروپا اعضای گروهک منافقین در کمال آرامش زندگی می‌کنند و تحت حمایت مسئولان اروپایی هستند.

داوود احمدی با بیان اینکه اعضای گروهک منافقین در اروپا به راحتی نشست و همایش برگزار می‌کنند، گفت: اروپاییان فقط ادعای دفاع از حقوق بشر دارند و در عمل حامی تروریسم هستند.

وی با تاکید بر لزوم معرفی شهدای ترور ایران به سراسر جهان خاطرنشان کرد: استان گیلان ۱۴۴ شهید ترور دارد که لازم است تا در سطح بین‌الملل معرفی شوند.