اختصاصی/صفیر گیلان ؛مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از موقوفه بزرگ توسط خانم نصرت آقا سمیعی در شهر رشت  خبر داد و گفت ؛در کل ۳۸احکام توسط کارشناسان این سازمان اجرایی شد که در ابتدا دو باب مغازه از این بانو در رشت  شروع و بعد ۵۷رقبه در سراسر کشور  شناسایی شد و امروز هلدینگ سیمان فارس۲ سهم از ۶ سهم از کل ۱۲۶۰سهم آن موقوفه است که این می تواند تحول بزرگ در حوزه فرهنگی،اجتماعی و عمرانی اوقاف در سطح کشور ایجاد کند

اختصاصی/صفیر گیلان ؛همایش یاوران وقف همزمان با هفته وقف در شهرستان فومن در امامزاده میرزا ی شهرستان با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان،فرماندار،امام جمعه و دیگر مدیران و واقفان خیران برگزار شد

حجت الاسلام ستار علیزاده در این همایش با تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل خدوم این نیرو که با گذاشتن جان خود امنیت را برقرار می کنند گفت؛ هفته وقف را هم خدمت خیران و واقفان و خانواده بزرگ اوقاف و همچنین هیئت امنا و مسئولان تبریک عرض می کنم.

مدیر کل اوقاف گیلان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت که خبر خوش برای دنیای اسلام بود افزود:این روزها سرشار از خبرهای خوش برای مسلمین و خبر ناخوشایند و ناامیدی برای دشمن است.

وی افزود؛بحث بهود بحث جدیدی نیست و از اول اسلام یهود با اسلام مخالفت داشته و در واقع دشمن شماره یک اسلام است.

علیزاده با تاکید بر اینکه انشالله این غده سرطانی  توسط فلسطین از بین برود و بشریت نفس راحتی بکشد گفت: در هر جای جهان اختلاف و ستیز و جنگ و نفاق اگر باشد یک سر این جریانات اسرائیل و آمریکا است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان. به تحلیل های تحلیلگران سیاسی که بدترین روز ها را برای اسرائیل می خوانند گفت؛ انشالله کلک اسرائیل با  این هزار نفر حماس کنده شود و در کنار این جریان هنوز حزب الله ،رضویون،زینبیون،فاطمیون، نیروی سپاه و انتظامی و ارتش عزیز قرار نگرفته  و این آغاز راه بود که گرد و غبار مختصری به پا شد.

علیزاده  از توزیع ۲۵هزار بسته معیشتی  در قرار دوازدهم و یک میلیارد تومان پک تحصیلی و همچنین کمک ۳۵میلیارد تومانی خیران به بقاع متبرکه خبر داد و گفت:این کمک با راهنمایی و مشاوره هیئت امنا، مثل تفضلی ،در فومن،قرباتی در آیتارا،رصا زاده در رودسر و … بوده است.

وی از کمک ۴۵میلیارد تومانی مردم به بقاع متبرکه گیلان خبر داد و افزود؛باکمک خیران ما ۲۷ پروژه را آماده افتتاح داریم که با هزینه ۶۵میلیارد تومان با آبرو گذاشتن هیئت امنا از کمک خیران است.

وی فرهنگ ترویج وقف را امری الزامی خواند و گفت:رسانه و مبلغین دینی و ائمه جمعه و دیگر عزیزان ما را در اشاعه فرهنگ وقف کمک کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از موقوفه بزرگ توسط خانم نصرت آقا سمیعی در شهر رشت  خبر داد و گفت ؛در کل ۳۸احکام توسط کارشناسان این سازمان اجرایی شد که در ابتدا دو باب مغازه از این بانو در رشت  شروع و بعد ۵۷رقبه در سراسر کشور  شناسایی شد و امروز هلدینگ سیمان فارس۲ سهم از ۶ سهم از کل ۱۲۶۰سهم آن موقوفه است که این می تواند تحول بزرگ در حوزه فرهنگی،اجتماعی و عمرانی اوقاف در سطح کشور ایجاد کند.

وی با بیان اینکه موقوفه خانم نصرت آقا سمیعی در خیابان پاسداران پل عراق رشت تقریبا بیش از ۵۰ رقیه دارد، بیان کرد:  همچنین بخشی از سهام هلدینگ سیمان خوزستان را نیز شامل می‌شود که با رفع مشکلات حقوقی این سهام می توان گفت که بزرگترین وقف تاریخ گیلان رقم خواهد خورد.

امروز در این همایش از تعدادی از یاوران وقف،هیئت امنا و خیران تقدیر شد.