به گزارش صفیر گیلان؛حسین اسماعیل پور ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و تسلیت آغاز ایام محرم و صفر، افزود: با توجه به شرایط خاص جامعه و همه گیری بیماری کرونا امسال برنامه‌های هفته دولت با سرلوحه قرار دادن دو موضوع رعایت پروتکل‌های […]

به گزارش صفیر گیلان؛حسین اسماعیل پور ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و تسلیت آغاز ایام محرم و صفر، افزود: با توجه به شرایط خاص جامعه و همه گیری بیماری کرونا امسال برنامه‌های هفته دولت با سرلوحه قرار دادن دو موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهره گیری از فضای مجازی اجرا خواهد شد.

فرماندار رودسر در ادامه از بهره‌برداری از ۲۰۸ پروژه عمرانی و عام المنفعه طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و میزان سرمایه‌گذاری برای انجام این پروژه‌ها را بر ۸۵ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان اعلام کرد.

وی، بیشترین سرمایه‌گذاری مربوط بخش خصوصی دانست و گفت: نقش بخش خصوصی امسال نسبت به سال گذشته در حوزه سرمایه‌گذاری پروژه‌ها برجسته‌تر است.

اسماعیل پور با اشاره به بهره برداری از ۲۷۴ پروژه با ۸۲ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت سال گذشته، اظهار کرد: در مقایسه با سال گذشته از نظر ارزش ریالی شاهد افزایش سه میلیارد تومانی هستیم.