۲۰ درصد بیماران کرونایی در گیلان غیربومی هستند|تعداد بستری شدگان به ۳۵۰ نفر رسید

  پرینت
۲۰ درصد بیماران کرونایی در گیلان غیربومی هستند|تعداد بستری شدگان به ۳۵۰ نفر رسید
شناسه خبر : 37572 | تاریخ انتشار : 09 مرداد 1399 - 11:19 | 22237 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛سی تی اسکن بیمارستان پیروز لاهیجان با ۵ میلیارد تومان هزینه از اعتبارات استانی، ملی، هیات امنا و صرفه جویی ارزی به بهره برداری رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم افتتاح این طرح پزشکی گفت:  اسفند پارسال، زمان اوج شیوع بیماری کرونا، تعداد  بستری شدگان در ۲۲ […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛سی تی اسکن بیمارستان پیروز لاهیجان با ۵ میلیارد تومان هزینه از اعتبارات استانی، ملی، هیات امنا و صرفه جویی ارزی به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم افتتاح این طرح پزشکی گفت:  اسفند پارسال، زمان اوج شیوع بیماری کرونا، تعداد  بستری شدگان در ۲۲ بیمارستان دولتی و خصوصی استان هزار و ۶۰۰ تا هزار و ۷۰۰ نفر بود که در سیر نزولی شیوع این بیماری به ۱۵۰ نفر رسید.

دکتر ارسلان سالاری با بیان اینکه متاسفانه از ۵ هفته گذشته تاکنون تعداد بیماران کرونایی دوباره افزایش یافت، افزود: آمار بیماران کرونایی بستری شده به ۳۲۰ تا ۳۵۰ نفر رسیده است.

وی مسافرت از دیگر استان ها به گیلان را یکی از دلایل اوج گیری دوباره شیوع کرونا دانست و گفت: ۲۰ درصد بیمارانی که در گیلان بستری هستند از استان های دیگر به این استان سفر کرده و در مراسم های مختلف نظیر عزا و عروسی اصول اولیه بهداشتی را رعایت نکرده اند.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای هم با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان لاهیجان گفت: از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کردم بیمارستان های ۲۲ آبان و شهدای بازکیاگوراب احیا شود ، زیرا بیمارستان دکتر پیروز جوابگوی بیماران به خصوص بیمارانی که از شرق گیلان مراجعه می کنند نیست.

رسول فرخی ضمن تقدیر از تلاش های همه دست اندرکاران دکتر پیروز افزود: باید امکانات این بیمارستان بیشتر شود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
برخی بر علیه مدیریت شهری رشت سنگ اندازی می کنند/ تحرکاتی با هدف کاهش اختیارات شوراها/ خلا قانونی منجر به افزایش تخلفات در حوزه ساخت و ساز/ با قدرت حاکمیتی دستگاه قضا موانع پیش روی اجرای پروژه ها برداشته می شود
مجلس خبرگان رهبری تشریفاتی نیست
کلیه موزه ها و تفرجگاهای شهرستان فومن در روز ١٣ فروردین همزمان با روز شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) تعطیل شد
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.