۲۶ کتابفروشی گیلان مجری طرح «تابستانه کتاب» شدند

  پرینت
۲۶ کتابفروشی گیلان مجری طرح «تابستانه کتاب» شدند
شناسه خبر : 37858 | تاریخ انتشار : 22 مرداد 1399 - 12:55 | 4559 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان؛به نقل از شبستان، «حسین ابراهیمیان» با اشاره به آغاز طرح تابستانه کتاب با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» در سراسر کشور اظهارداشت: طرح تابستانه کتاب گامی در راستای اعطای یارانه نشر کتاب از طریق کتابفروشی‌ها و حمایت از نویسندگان و مولفان است. معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و […]

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ۲۶ کتابفروشی در سراسر استان مجری طرح تابستانه کتاب هستند افزود: در این طرح کتابفروشی‌ها با یارانه ۲۰درصدی کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تابستانه کتاب از ۱۸ مرداد آغاز شده و به مدت ۱۲ روز تا ۳۰ مرداد ادامه دارد تصریح کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۳۰ هزار تومان است.

ابراهیمیان به مشارکت ۷۶۱ کتابفروشی در ۳۱ استان در طرح مذکور اشاره و بیان کرد: در «تابستانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی شامل این طرح نمی‌شوند اعلام کرد: همچنین کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند، مشمول طرح نیستند.

ابراهیمیان یادآورشد: علاقه‌مندان به کتاب در شهر رشت می‌توانند به کتابفروشی‌های «جام جم»، «انتشارات طاعتی»، «انتشارات وارسته»، «پاتوق کتاب»، «خانه کتاب»، «بوستان کتاب»، «روزگار»، «شهر کتاب»، «فرازمند»، «ماه نو»، «مرکز فرهنگی آسمان»، «مژده»، «کتابسرای دیبا»، «اردیبهشت» و «کودک و نوجوان باز باران» مراجعه کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اذعان کرد: در سایر شهرهای استان نیز کتابفروشی‌های «روشنا»، «قصر دانش نوین»، «میرزایی»، «باقری»، «کافه کتاب» و «معلم» بندر انزلی، «خانه کتاب» و «شهر کتاب» لاهیجان، «خاوری» و «شهر کتاب» لنگرود عضو طرح ملی و آماده ارائه خدمات به دوستداران کتاب هستند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.