فرماندار صومعه سرا از بهره برداری ۲۸۶ پروژه با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد افزود:همه این برنامه به منزله چشیدن طعم شیرین خدمت توسط مردم  است تا مردم ما را خادم خود بدانند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛مهدی صفاتی فرماندارصومعه سرا در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شعار چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار سالــ«ایران استوار ۴۴ سال افتخار» گفت:استفاده از همه ی ظرفیت شهرستان با همکاری شورای تامین در راستای برگزاری این جشن باشکوه اولویت فرمانداری شهرستان است

صفاتی از برپایی میز خدمت جهادی  در هر بخش و روستا در روز یکشنبه  خبر داد و گفت:مدیران در این میز خدمت  مشکلات مردم را می شنوند و برای رفع آن با برنامه ریزی و طبق اعتبارات شهرستان اقدام می کنند.

وی از همکاری سپاه  شهرستان و ۲۰۰ پایگاه  مقاومت  برای بیان مشکلات مردم خبر داد و گفت: آنچه از دست ما  بر می اید برای رفع مشکلات گام بر می داریم.

فرماندار صومعه سرا از بهره برداری از بزرگترین پروژه شهرستان صومعه سرا پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر،در دهه فجر ۱۴۰۱ خبر داد و گفت:عملیات اجرایی پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر، با ظرفیت۳۰ مگاولت آمپر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی شهر ضیابر و نواحی اطراف آن از خردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و  در دهه فجر آماده بهره برداری خواهد بود.

صفاتی همچنین از شهر شدن  بخش ضیابر که در دستور کار است و در سال ۱۴۰۲ ما شهر ضیابر  را خواهیم داشت تا جوابگوی نیاز مردم شهر باشد گفت:طاهر گوراب هم به زودی به شهر مستقل  در تقسیمات کشوری خواهد پیوست.

فرماندار صومعه سرا  از افتتاح مرغداری ۵۰ هزار راس در شهرستان خبر داد و گفت:پلی کلینیک کسماء وسه سالن ورزشی که  در دهه فجر به شکل رسمی به افتتاح خواهد شد که اشتغالزایی ۱۶۵ نفر به شکل مسقیم را در بر خواهد داشت.

وی از آمادگی و تکمیل بیمارستان صومعه سرا  و سایت جدید بیمارستان در شب عید با تمام ظرفیت  خبر داد گفت: این بیمارستان در چهار طبقه با امکانات نظیر  بخش جدید اورژانش،درمانگاه تخصصی،بخش دیالیز و سی سی یو و ای ،سی،یو  خواهد بود.

صفاتی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی  با محوریت ۲۰۰ پایگاه سپاه و بسیج در شهرستان صومعه سرا خبر داد گفت:نور افشانی توسط شهرداری و فراجا،رژه خودرویی،افتتاح راه و آسفالت،افتتاح ۳۴ واحد مسکن مددجویان،افتتاح خانه ورزش ، پروژه برق و …. از جمله برنامه هاست.

فرماندار صومعه سرا از بهره برداری ۲۸۶ پروژه با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد افزود:همه این برنامه به منزله چشیدن طعم شیرین خدمت توسط مردم  است تا مردم ما را خادم خود بدانند.

فرماندار صومعه سرا از برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی جام ابریشم در اسفند سال جاری در شهرستان خبر داد و گفت:این مسابقات در راستای خودباوری و القاء مراتب علمی  در شهرستان و در بین نسل جدید است تا دانش آموزان شهرستان خود را در رتبه علمی با سراسر کشور محک بزنند.

 

 

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری