شهردار رشت با بیان اینکه پرداخت عوارض شهری الکترونیکی شده است، گفت: الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی در دستور کار است

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از رشت رشت، رحیم شوقی با حضور در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تبریک روز شورا اظهار کرد:خدمت به مردم رشت در طول این یکسال گذشته برای من افتخاری بوده است

وی ضمن قدردانی از همراهی مجموعه شورای اسلامی با شهرداری افزود: با هم افزایی که در شورای اسلامی و شهرداری وجود دارد در برخی پروژه های عمرانی شهری رشت از تعهدات جلوتر هستیم.
شهردار رشت با اشاره به پیشرفت پروژه های عمرانی در این شهر اضافه کرد: مرمت ساختمان ساعت از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی برخوردار است.
وی با اشاره به اقدامات رضایت بخش مدیریت شهری در اجرای طرح میثاق رشت تصریح کرد: تقاطع حمیدیان و رودباری بالای ۲۰ درصد پیشرفت، تقاطع شهید باهنر بالای ۳۰ درصد پیشرفت و تقاطع امام حسین نزدیک به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار سخت و زیر زمینی پروژه میثاق به اتمام رسیده است، افزود: کارها با همراهی مردم و دستگاه های اجرای به سرعت در حال انجام است.
شوقی گفت: ساخت سرویس بهداشتی، ساماندهی کف پوش ها، لایروبی رودخانه ها، ممیزی املاک، اجرای آسفالت و بازگشایی معابر شهری بخشی از اقدامات مدیریت شهری رشت بوده است.
وی با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات شهری رشت افزود: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت الکترونیکی شده و مابقی هم در دست اقدام است.
شهردار رشت با بیان اینکه پرداخت عوارض شهری الکترونیکی شده است، گفت: الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی در دستور کار است.
شوقی با بیان اینکه کلیه معوقات پرسنل شهرداری رشت پرداخت شده است، اضافه کرد: با تامین مالی که صورت گرفته هیج جای نگرانی برای پرداخت حقوق به پرسنل وجود ندارد.
همچنین در پایان این جلسه «محمد حسن عاقل منش» به عنوان عضو جدید شورای اسلامی رشت جایگزین علیرضا تاج شهرستانی شد و فعالیت خود را به عنوان یکی از منتخبین مردم رشت در شورا آغاز کرد
  • نویسنده : تنظیم ؛زلیخا صفری راسته کناری