به گزارش صفیر گیلان؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت صبح امروزدوشنبه (۶شهریور) ۷۹ پروژه عام المنفعه با حضور دکتر مومنی زاده فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بندر انزلی در این شهرستان به بهره برداری رسید. یک واحد تولیدی فرآورده‌های بتنی با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان در روستای بشمن بندرانزلی به […]

به گزارش صفیر گیلان؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت صبح امروزدوشنبه (۶شهریور) ۷۹ پروژه عام المنفعه با حضور دکتر مومنی زاده فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بندر انزلی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

یک واحد تولیدی فرآورده‌های بتنی با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان در روستای بشمن بندرانزلی به بهره برداری رسید.

همچنین ۱۱ واحد مسکن مددجویان بهزیستی  به صورت همزمان و به طور نمایدین در روستای کپورچال افتتاح شد که زیربنای این منازل مسکونی ۵۵ متر مربع، هزینه کرد اعتبارات استانی اداره کل بهزیستی استان گیلان ۸۵ میلیون ریال، وام دریافتی از بنیاد مسکن ۱۸۰ میلیون ریال و سهم آورده مددجو ۱۰۰ میلیون ریال است.

افتتاح همزمان ۴۳ پروژه برق رسانی شهری و روستایی ‌با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های امروز بود که به صورت نمادین در روستای کپورچال به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان دهیاری روستای کچلک با اعتبار ۷۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز در بندرانزلی به بهره برداری رسید.

۲۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار ۶۸۵ میلیون تومان به صورت همزمان در روستای کچلک بندرانزلی به بهره برداری رسید.

همچنین راه روستای اشترکان به طول ۱/۶کیلومتر و با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان نیز به بهره برداری رسید.

افتتاح مرغداری ۲هزار قطعه‌ای با اعتبار ۲میلیارد تومان با اشتغالزایی مستقیم برای ۷ نفر در روستای خمیران  از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.