صفیر گیلان؛وضعیت جنسیتی مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان بر اساس آمار منتشره در سالنامه این سازمان توسط معاون تعهدات این مجموعه تشریح گردید

صفیر گیلان؛محمد هرمزی معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اشاره به گزارش منتشره در سالنامه آماری این سازمان اظهار داشت تا پایان سال ۱۳۹۹ از مجموع قریب به ۹۶۰۰۰ نفر بازنشسته تامین اجتماعی گیلان ۸۵ درصد را مردان و جمعیتی در حدود ۱۴۰۰۰ نفر معادل ۱۵ درصد را زنان تشکیل داده اند .

وی افزود : تعداد بازنشستگان تحت پوشش در شهریورماه امسال از یکصد هزار نفر گذشته و پیش بینی میگردد تا پایان سال به بیش از ۱۰۴ هزار نفر برسد .

معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان همچنین اذعان داشت : ۹۲ درصد از جامعه ۷۰۰۰ نفری ازکارافتادگان را نیز مردان تشکیل میدهند .

محمد هرمزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تا پایان سال ۱۳۹۹ تعداد ۳۷۲۰۰ پرونده فوتی در شعب تامین اجتماعی داشته ایم خاطر نشان ساخت ۹۷ درصد پرونده های فوتی مربوط به مردان است .

وی یادآور شد بیشترین جامعه بانوان در گروه مستمری بگیران با سهمی معادل ۸۷ درصد و جمعیتی بالغ بر ۵۸۰۰۰ نفر ( تا پایان سال گذشته ) مربوط به مستمری بگیران بازمانده میباشد .