صفیر گیلان؛مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش ﻧﻘﺶ و ﻛﺎرﻛﺮد ﻧﻴﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ در ﺗﺤﻘﻖ اﻣﻨﻴﺖ ﻣﻠﻲ ﭘﺎﻳﺪار در قلم فرسایی رسانه ای دانست و  افزود: امنیت پایدار  با ارتقای توان نظامی  واقتصادی و رسانه ای در یک جامعه  ایجاد می شود و اینها در کنار  هم می تواند فضایی ایجاد کند که محوریت این فضا  با رسانه است.

 اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ ولی رحمانی عصر پنج شنبه در بازدید از دفتر کانون خبرنگاران شهرستان فومن با بیان اینکه خبرنگاران سفیران و سربازان میدان اطلاع رسانی هستند، گفت: در عصر ارتباطات رسانه می‌تواند  باعث تعالی و وحدت ، مودت ،دوستی ، ارتقاء دیگاههای سیاسی و اقتصادی و امنیتی یک جایگاه ویژه داشته باشدو تعالی و ارتقاء را در جامعه ایجاد کند.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش ﻧﻘﺶ و ﻛﺎرﻛﺮد ﻧﻴﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ در ﺗﺤﻘﻖ اﻣﻨﻴﺖ ﻣﻠﻲ ﭘﺎﻳﺪار در قلم فرسایی رسانه ای دانست و  افزود: امنیت پایدار  با ارتقای توان نظامی  واقتصادی و رسانه ای در یک جامعه  ایجاد می شود و اینها در کنار  هم می تواند فضایی ایجاد کند که محوریت این فضا  با رسانه است.

سرهنگ رحمانی ضمن عرض خدا قوت به رسانه و افزود: تلاش خبرنگاران شهرستان فومن در بازتاب محرومیت‌ها و محرومیت زدایی ها ستودنی است و انشالله شما را در جایگاه ویژه ببینم تا با خلاقیتی خاص که دارید در جای خاص برای رفع نیاز مردم استفاده شود .

وی افزود: تلاشی که توسط نیروهای ارتش،سپاه و نیروی انتظامی و دولت مردان  و در راس همه ما حضرت آقامون انجام میدهند و آن تعالی یک جامعه است شما به درستی منتشر کنید قطعا” وظیفه شما به عنوان اصحاب رسانه سخت است.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان اینکه مجموعه ارتش و فرمانده محترم ارتش امیر موسوی عزیز فرمانده شجاع انسان فرهیخته و خادم ملت است، و حضرت آقا در مورد امیر موسوی می گوید امیر موسوی عقل مدیریتی و صفای باتنی دارد و این جمله والایی است.

سرهنگ رحمانی افزود:: سربازان مردم در ارتش طبق شعار «ارتش فدای ملت» تلاش می‌کند بر اساس وظیفه انسانی و دینی در عرصه محرومیت زدایی فعال باشد و ارتش صادق در این شعار است.

سرهنگ رحمانی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های ارتش در راستای هدف خدمتگزاری به همه مردم در شهرهای ایران است، تصریح کرد: حضور ارتش در همه جای ایران  و در فومن هیچ رویکرد سیاسی نداشته  و فقط و فقط  نگاه ما خدمت گذاری و سربازی است از اول تا اخر سفر باختن است در بازی عشق برد با باختن است ،از پیکر بی سرم تعجب نکنید سرباز بودن سر باختن است.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش تا رفع کامل محرومیت‌ها در کنار مردم است، و در سالهای آینده  آنچه را که شعار دادیم می بینید  ادامه داد: ما در راستای مأموریتی که داریم سرباز این نظام و ملت هستیم.

جانشین مرکز آموزش هوانیروز ارتش با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی ارتش در تمام نقاط کشور، افزود: نیروی زمینی ارتش طی دو سال گذشته خدمات بسیار چشمگیری را در استان‌های مختلف از جمله گیلان انجام داده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه،خبرنگاران  هیچ حقوقی دریافت نمی کنند و این به ویژه در شهرستانها و استانهای  کمتر توسعه یافته بیشتر دیده می شود گفت:امیدواریم در این حوزه مسئولان بیشتر دقت کنند زیرا رکن چهارم دموکراسی جامعه رسانه است.

 

گفتنی است ارتش جمهوری اسلامی در راستای رفع مشکلات خبرنگاران دفتر کار کانون خبرنگاران را با همکاری رئیس کانون جناب فرج پور به سیستم کاری از جمله میز و صندلی،کامپیوتر،جابگر،و ….. تکمیل و تجهیز نمودند.