صفیرگیلان/فرمانده سپاه ناحیه فومن خطاب به کارگران زحمت کش حاضر در این مراسم  گفت:کار را ارزشمند بخوانید و آن را امانت بدانید زیرا انضباط کاری و مسئولیت پذیری مایه رشد جامعه در این برهه سخت است

اختصاصی/صفیرگیلان:فرمانده سپاه شهرستان فومن در مراسم گرامیداشت روز کارگر در مجموعه نئوپان فومنات که با حضور فرماندار و مسئولین و کارگران و کارفرمایان برگزار شد با ادای احترام نظامی به مجموعه هیئت مدیره این شرکت که بالاترین ارزش و جایگاه احترامی است  گفت:من در مقابل تلاش  و زحمات و سخت کوشی شما وظیفه دارم ادای احترام داشته باشم.


سرهنگ محسن جعفری با تبریک هفته کار و کارگر و روز جهانی کار گفت:در سالی که مزین به شعار جهش تولید و مشارکت مردم است در خدمت شما هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه فومن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و ۱۴هزار شهید کشور گفت ؛ استان گیلان با تقدیم ۴۱۸شهید این روز را جشن می گیرد و سهم شهدای کارگری شهرستان فومن هم ۳۲ شهید است.
وی هفته کار و کارگر را فرصتی برای ارتباط مدیران و مسئولان با جمعیت و جامعه کارگری خواند گفت؛در برابر شما کارگران تشکر زبانی و لیانی کافی نیست و باید در راستای حمایت از شما اقداماتی انجام شود.

سرهنگ جعفری جایگاه کارگر را از نگاه ایمه معصومین والا و بالا خواند و گفت ؛ پیامبر خدا بر دستان پینه بسته کارگر بوسه می‌زد پس بدانیم که جایگاه شما ارزشمند است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن روز جهانی را مختص دنیا خواند و گفت ؛البته بین نگاه اسلام و نگاه دنیای مادی گرایانه برای کارگر تفاوتهایی وجود دارد.
وی افزود ؛ دنیای مادی گرایانه کارگر را ابزاری برای به سرمایه رسیدن کارفرمایان خواند و گفت:نگاه آنها یک نگاه پیچ و مهره ای است.
سرهنگ جعفری نگاه اسلام را نگاه به ارزش ها و کرامت انسانی در عمل خواند و گفت ؛ کارگر برای روزی حلال زحمت می کشد و این خود عمل صالح است.

وی عمل صالح کارگران را در راستای ایجاد قدرت در جامعه خواند و افزود؛عمل صالح قدرت و قوت و کشور را به بالندگی می رساند .
فرمانده سپاه ناحیه فومن به بیانات رهبری که جهش تولید با مشارکت مردم را بیان می کنند اشاره و گفت:مشارکت مردم ،جهش تولید و ثروتمندی را افزایش و جیب کارگر را غنی و اشتغال افزایش و بیکاری را کم می کند لذا نقش کارگر ماهر و متعهد با انگیزه انکار ناپذیر در رشد کشور است.


سرهنگ جعفری به جمعیت ۱۴میلیون نفری کارگری  در کشور اشاره و تاکید کرد؛این جمعیت با خانواده از ۴۵ میلیون نفر عبور کرده و در واقع نیمی از جمعیت کشور کارگری هستند و لذا بهبود حال جامعه کارگری بهبود حال جامعه و کشور است.

وی تاکید کرد؛ حمایت‌های دولت در امر کارگری الزامی است و نباید با بی توجهی تولید کننده و سرمایه گذار را پشیمان کنیم.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه امروز دستانی پنهان در صدد هستند تا شیرینی و امید را از مردم و جامعه کارگری بگیرند گفت ؛امنیت شغلی ،بیمه کارگری،ایمنی کار و همه و همه برای این قشر مهم است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن خطاب به کارگران زحمت کش حاضر در این مراسم  گفت:کار را ارزشمند بخوانید و آن را امانت بدانید زیرا انضباط کاری و مسئولیت پذیری مایه رشد جامعه در این برهه سخت است.
سرهنگ جعفری با تقدیر ویژه از خانم شفاعت رییس هیئت مدیره شرکت نئوپان فومنات (همسر مرحوم مشمولی) و از پسران عزیزش که با تلاش در کنار کارگران در تولید کشور نقش آفرینی می کنند گفت ؛من با حضور در این مجموعه که هیئت مدیر و کارگر هم تلاش می کنند تا مجموعه به اینجا برسد احساس غرور کردم.

وی تاکید کرد؛ مجموعه نئوپان بعد از ۲۱ سال چنین پر رونق با همدلی و نگاه ارزشمند هئیت مدیرها بخاطر کارگران کار و تولید دارد و ما شاهد تولیدات  داخلی و هم مصارف بین المللی هستیم این نشانه مشارکت ارزشمند کارگران است که مدیریت این مجموعه فراهم کرده است.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری