به گزارش صفیر گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر اجرای بیش از ۴۳۰ کیلومتر شبکه گاز در گیلان اظهار نمود: این میزان شبکه گذاری نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان نمود: علیرغم اتمام عملیات گازرسانی در شهرهای استان در […]

به گزارش صفیر گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر اجرای بیش از ۴۳۰ کیلومتر شبکه گاز در گیلان اظهار نمود: این میزان شبکه گذاری نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان نمود: علیرغم اتمام عملیات گازرسانی در شهرهای استان در سال۹۳، این شرکت با همت بیشتری نسبت به گازرسانی به مناطق روستایی و حفرات خالی شهرها اقدام نموده و در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۳۸ کیلومتر شبکه گذاری گاز در حفرات خالی شهرها به انجام رسیده است.

مهندس اکبر اظهار داشت: هم اکنون شبکه گاز به دورترین و صعب العبورترین نقاط استان گیلان رسیده است و مجموعا بیش از ۲۱ هزار کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان اجرا شده است.

وی همچنین از نصب ۱۳ هزار انشعاب گاز در سال گذشته خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات، مجموع انشعابات گاز در گیلان به ۵۹۵ هزار انشعاب افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از همه مشترکین بویژه مشترکین جدید درخواست نمود تا با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد از گاز طبیعی را بهینه استفاده نمایند.