به گزارش صفیر گیلان،مهندس حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن دیدار کرد. در این نشست که به منظور تکریم و معارفه روسای اداره تجمیع شده آب و فاضلاب شهرستان فومن برگزار شد، از زحمات مهندس هنرپاک رئیس سابق اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان فومن تقدیر […]

به گزارش صفیر گیلان،مهندس حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن دیدار کرد.
در این نشست که به منظور تکریم و معارفه روسای اداره تجمیع شده آب و فاضلاب شهرستان فومن برگزار شد، از زحمات مهندس هنرپاک رئیس سابق اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان فومن تقدیر شد و مهندس مهجور مسئولیت این اداره را در شهرستان به عهده گرفت.
محسنی نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان این که شاخص آب رسانی روستایی و شهری فومن نسبت به شاخص استانی پایین است، خواستار تقویت و برنامه ریزی و زمانبندی جهت ارتقای جایگاه شهرستان در استان شد و تاکید کرد: انتظار اینجانب از رئیس جدید این اداره و همچنین مدیرعامل محترم، بهود جایگاه شهرستان از طریق برنامه ریزی و انجام حمایت است.
وی با بیان این که فرمانداری در کمک به این اداره در اجرای وظایف خود و بهبود شاخص آب رسانی در شهرستان نقش حمایتی ایفاء خواهد کرد، بر لزوم تعریف پروژه توسط این اداره و اهتمام در اجرای آن تاکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت پایداری آب شرب شهری و روستایی در شهرستان که از مقاصد گردشگری استان و کشور است، جمعیت شناور شهرستان در ایام تعطیلات و گردشگری را مورد توجه قرار داد و خواستار حفظ پایداری آب شرب در شهرستان و جلوگیری از قطع آب گردید.
محسنی با بیان این که اصلاح شبکه به ویژه در بخش روستایی نیازمند توجه است، افزود: بخش اعظم خطوط انتقال و شبکه روستایی شهرستان فرسوده است و این اداره باید در این خصوص و به روزرسانی این شبکه اهتمام لازم را داشته باشد.
فرماندار شهرستان با اشاره به مسئولیت رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان در جلب رضایت مردم و تکریم مراجعین، بر ضرورت دادن پاسخ اقناعی به مراجعین و رسیدگی به مطالبات عموم توسط همکاران این اداره تأکید نمود.
حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز در این جلسه افزود: با ادغام این دو اداره در استان، مراکز پاسخگویی به مردم و مراجعین سه برابر خواهد شد و از مزایای دیگر آن می توان به بهره گیری از امکانات و زیرساخت های هر دو اداره به طور همزمان اشاره کرد.

اب و فاضلاب e7b2f7fc-af05-486c-ba5e-a270cc8a7f23