به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار صومعه سرا  در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز ۹۶ که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به تاکید خداوند در قرآن کریم به سفر کردن در زمین ،گفت؛ سفر کردن برای افزایش تجارب و شناخت آیین ها وفرهنگهای مختلف و مشاهده قدرت خداوند بسیار موثر است. ایشان […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار صومعه سرا  در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز ۹۶ که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به تاکید خداوند در قرآن کریم به سفر کردن در زمین ،گفت؛ سفر کردن برای افزایش تجارب و شناخت آیین ها وفرهنگهای مختلف و مشاهده قدرت خداوند بسیار موثر است.

ایشان با بیان اینکه یکی از اهداف سفر شناخت نقاط مختلف و فراهم کردن شرایط و اوقات و خاطرات خوب برای خانواده است افزود؛ هدف ما این است تا با تلاش و کوشش این خاطرات خوش برای مسافرین در شهرستان صومعه سرا رقم بخورد.

وی شهرستان صومعه سرا به جهت قرار داشتن در مسیر مسافرین غرب گیلان و با شرایط ویژه  خواند و افزود: جلب و جذب مسافرین و گردشگران به شهرستان وایجاد بستر مناسب برای اقامت انها از هنرهای مدیریتی ماست.

فتح اللهی ضمن تاکید به شهرداران برای آماده سازی فضای شهر، متناسب با عید نوروز تصریح کرد بایست با برنامه های زیر ساختی و بستر سازی مناسب ایده های پایدار جهت توسعه و رونق گردشگری ارائه کنند.

وی ادامه داد اگر ما از این فرصتها بخوبی استفاده نکنیم قطعا فرصتها به یک تهدید مبدل خواهد شد.

فرماندار صومعه سرا استفاده بهینه از طبیعت بکر شهرستان صومعه سرا مانند تالاب،مراتع و جنگلها،رودخانه های پرآب و همچنین اماکن دیدنی وتاریخی را حائز اهمیت دانست و افزود دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان پذیرای هرگونه طرح و ایده نو در توسعه صنعت گردشگری است.

وی با بیان اینکه اگر برنامه های خوبی در جذب گردشگران و مسافرین انجام شود قطعا سطح رفاه ودرآمد مردم منطقه نیز افزایش خواهد یافت ،اظهار کرد؛ امیدواریم در آینده ای نزدیک مسافرین با هدف مقصد قرار دادن صومعه سرا سفر کنند.

فتح اللهی در ادامه از برگزاری جلسه توسعه گردشگری در غالب برنامه محور و شناخت و ثبت استعدادهای منطقه در آینده نزدیک خبرداد.

وی ضمن تاکید به ادارات خدمات رسان جهت آماده سازی و فراهم نمودن بسترهای مناسب برای مسافرین وارائه خدمات مناسب ،گفت؛ تاکنون ۱۴ مدرسه با بیش از ۱۱۰ کلاس جهت پذیرش میهمانان نورزی آماده سازی شده اند.

فرماندار صومعه سرا در پایان با اشاره به اینکه انتخابات تابع اراده و خواست مردم است افزود تضعیف دولت تضعیف نظام است و بدبین کردن و مایوس کردن مردم خیانت به نظام و همگام شدن با دشمن است.