به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان پابرهنگان لشکر الهی، فداکاران جمهوری اسلامی و لشکر مخلص خدا هستند. وی به روایتی از امیرالمومنین امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: امام علی(ع) برادر را با […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان پابرهنگان لشکر الهی، فداکاران جمهوری اسلامی و لشکر مخلص خدا هستند.

وی به روایتی از امیرالمومنین امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: امام علی(ع) برادر را با جنگ یکی می داند زیرا اگر انسان بخواهد زنده بماند باید همراه برادر خود باشد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه بیداری و هوشیاری انسان را جنگجو می کند، خاطرنشان کرد: دلیل ۷۰ جنگی که در زمان پیامبر(ص) اتفاق افتاد به دلیل بیداری و هوشیاری رسول خدا(ص) بیدار بود.
آیت الله فلاحتی، مسلمان مومن آزاده را همیشه در حال نبرد دانست و بیان کرد: آنچه بسیج را ارزشمند و جامعه را مقتدر می کند، ایمان و آگاهی است.
وی، بسیج را به معنای ایمان و بیداری ذکر کرد و گفت: امروز مقام معظم رهبری در راس ایمان و بیداری بسیج قرار دارد و همه ما سرباز ایشان هستیم.
در مراسم مذکور، از تلاش های سردار محمدعلی حق بین قدردانی به عمل آمد و سرهنگ  بهروز دولتی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان معرفی شد.

گفتنی است سردار حق بین نیز به عنوان مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) فعالیت خواهند کرد.