صفیر گیلان؛سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در نشست کارگاهی امامان جمعه و هیئت امناء مساجد استان گیلان در رشت با اشاره به اینکه امسال ساخت هزار مسجد در استان گیلان در دستور کار است اظهار داشت: روستا‌های استان گیلان در ساخت مساجد مذکور در اولویت هستند. وی با بیان اینکه ایجاد جذابیت در مساجد از […]

صفیر گیلان؛سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در نشست کارگاهی امامان جمعه و هیئت امناء مساجد استان گیلان در رشت با اشاره به اینکه امسال ساخت هزار مسجد در استان گیلان در دستور کار است اظهار داشت: روستا‌های استان گیلان در ساخت مساجد مذکور در اولویت هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد جذابیت در مساجد از مهم‌ترین مباحث مورد توجه است خاطرنشان کرد: ایجاد جذابیت‌های فرهنگی در مساجد برای جوانان امری مهم است که همواره باید از سوی دست‌اندرکاران مساجد در استان گیلان مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان برگزاری ویژه برنامه‌های سپاه در مساجد را از اهداف مهم سپاه قدس استان گیلان دانست و تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های سپاه قدس گیلان در مساجد استان، ارتقاء اعتلای فرهنگ مسجد محوری در نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه تقویت جاذبه‌های فرهنگی مساجد همواره باید از سوی دست‌اندرکاران این اماکن مهم فرهنگی مورد توجه قرار گیرد تاکید کرد: به منظور حفاظت از اسلام و انقلاب اسلامی باید از تمامی ظرفیت‌ها و توان خود در جامعه کنونی بهره‌برد.

فرمانده‌ سپاه قدس استان گیلان، محور حرکت و تلاش سپاه پاسداران را پشتیبانی از ولایت عنوان کرد و با بیان اینکه عدم حرکت در مسیر مذکور موجب انحراف می‌شود خاطرنشان کرد: تنها با پشتیبانی از ولایت فقیه مشکلات در جامعه کنونی بر‌طرف می‌شود.

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه توجه به جلب جوانان به فعالیت‌های مسجدمحور همواره باید از سوی امامان جمعه مورد توجه واقع شود تصریح کرد: امامان جماعت در مساجد باید مسیر حرکت و فعالیت خود را بر مبنای پشتیبانی مطلق از ولایت فقیه هدایت کنند.

منبع/تسنیم