صفیر گیلان،فرماندار فومن گفت: علت مسمومیت مهمانان جشن عروسی در فومن توسط تیم شبکه بهداشت در دست بررسی است. دکتر حسین اسماعیل‌پور ، با اشاره به مسمومیت غذایی مهمانان یک عروسی در فومن،‌اظهار کرد: این حادثه روز پنج‌شنبه ۲۳شهریور ماه در یک مجلس عروسی در منطقه‌ای در حاشیه شهر فومن اتفاق افتاده است. وی با […]

صفیر گیلان،فرماندار فومن گفت: علت مسمومیت مهمانان جشن عروسی در فومن توسط تیم شبکه بهداشت در دست بررسی است.

دکتر حسین اسماعیل‌پور ، با اشاره به مسمومیت غذایی مهمانان یک عروسی در فومن،‌اظهار کرد: این حادثه روز پنج‌شنبه ۲۳شهریور ماه در یک مجلس عروسی در منطقه‌ای در حاشیه شهر فومن اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در این مراسم ۹۰نفر از مهمانان پس از صرف شام دچار مسمومیت می‌شوند، افزود: مرغ سرو شده در این مجلس عروسی از شهرستان دیگری تهیه شده بود.مشخص نیست که مسمومیت ناشی از مرغ،ظرف،محل تهیه غذا یا…بوده است.

اسماعیل‌پور با اشاره بر اینکه علت مسمومیت مهمانان این مراسم در دست بررسی است،‌خاطرنشان کرد: عمده افراد مسموم شده در این مجلس عروسی به صورت سرپایی درمان شدند.

فرماندار فومن در پایان با بیان اینکه تعدادی از این افراد به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن و تعدادی به رشت اعزام شدند و تحت درمان و مراقبت قرار گرفتند،‌اظهار کرد: تیم بهداشت شهرستان در حال بررسی علت مسمومیت است.

گفتنی است پنج‌شنبه ۲۳شهریورماه ۹۰نفر از ۲۰۰مهمان یک مجلس عروسی در شهرستان فومن پس از مصرف غذای عروسی دچار مسمومیت و علائم استفراغ، دل‌پیچه می‌شوند. غذای این مجلس عروسی در آشپزخانه‌ای در بخش گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا تهیه شده بود./ایسنا