صفیر گیلان؛نایب رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در همایش تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان و استان که در سالن شورای اسلامی شهر برگزارشد خطاب به محمد حسین قربانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کدام پروژه_ملی گرفته شده است که مسئولین شهرستان کوتاهی کردند؟! ابراهیم نجفی با بیان اینکه انتظاری که از […]

صفیر گیلان؛نایب رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در همایش تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان و استان که در سالن شورای اسلامی شهر برگزارشد خطاب به محمد حسین قربانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کدام پروژه_ملی گرفته شده است که مسئولین شهرستان کوتاهی کردند؟!

ابراهیم نجفی با بیان اینکه انتظاری که از اصحاب رسانه داریم واقعیات ها را انعکاس دهند اظهار داشت : اگر من مدیر و یا عضو شورا ادعایی می کنم باید پاسخگو ادعا ی خود نیز باشم.

وی با اشاره به حاشیه های آخرین نشست شورای اداری شهرستان و سخنان محمدحسین قربانی افزود :آقای قربانی نماینده محترم مجلس در جلسه شورای اداری فرمودند که من ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول برای شهرداری آستانه و کیاشهرگرفته اند، آقای شهردار اینجا تشریف دارند کدام پول ؟ کدام اعتبار؟

وی خاطر نشان کرد : من خواهش می کنم اگر هر مسئولی چه بنده باشم و چه هر شخصی دیگر، اگر ادعایی دارد واقعا بصراحت موافقت نامه ای که مبادله شده و مبلغ اعتبار مصوب ، مبلغ اعتبار تخصیص یافته را به صورت علنی و شفاف برای مردم اعلام کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به پروژه پل کابلی کورکا گفت: از نماینده محترم سوال شود پل کابلی که از دوره هشتم و زمان مهندس صادق شروع شده است و هیچ ارتباطی هم به شهرداری ندارد، چه دلیل و موانعی وجود دارد که پروژه پل کابلی تاکنون به اتمام نرسیده و بر زمین مانده است؟

نجفی ادامه داد : همه می دانیم که پروژه ملی را من مسئول شهرستانی نمی توانم بگیرم زیرا پروژه ملی خارج از حوزه اعتبارات استانی است و در آن جلسه به نوعی فرماندار را زیر سوال بردند که پروژه های ملی را پیگیری نمیکند؟

وی تاکید کرد : من خودم به عنوان یک عضو شورای شهر اگر پروژه ملی گرفته شده است مشخصات و موافت نامه ، اعتبار مصوب و اعتبار تخصیص یافته را بدهند تا خودم شخصاً پیگیری کنم.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه