به گزارش صفیر گیلان؛حسین اکبر از انجام بیش از ۳۶ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان خبر داد و اظهار کرد: با وجود نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه گازرسانی در استان، آمار شبکه گذاری در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است. وی با بیان اینکه شرکت […]

به گزارش صفیر گیلان؛حسین اکبر از انجام بیش از ۳۶ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان خبر داد و اظهار کرد: با وجود نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه گازرسانی در استان، آمار شبکه گذاری در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان در نیمه اول سال جاری بالغ بر ۶ هزار انشعاب نصب کرده و بیش از ۳۶ کیلومتر شبکه گذاری به انجام رسانده است، افزود: بر گازرسانی به روستاها و مناطق صعب العبور تمرکز داریم، با این وجود عملیات گازرسانی به حفرات خالی شهرها مطابق برنامه در حال اجرا بوده و در بهار و تابستان امسال بالغ بر ۳ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در شهرها به انجام رسیده است.

اکبر گفت: با اجرای عملیات شبکه گذاری در نیمه اول امسال، طول شبکه گاز در استان هم اکنون به حدود ۲۰ هزار و ۸۰۰ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از نصب بالغ بر ۶ هزار انشعاب گاز در گیلان خبر داد و گفت: با اجرای عملیات نصب انشعاب در نیمه اول سال جاری، مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از ۵۸۸ هزار انشعاب افزایش یافته است.

وی ضمن تاکید بر انجام سرویس وسایل گرمایشی قبل از راه اندازی و اطمینان از باز بودن مسیر دودکش، از کلیه مشترکین گرامی درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، ضمن حفظ سلامتی خود و سایر مشترکین، امکان استفاده از این نعمت الهی را برای نسل های آینده فراهم سازند.