رئیس قوه قضائیه از بررسی مسائل و مشکلات استان خبر داد و گفت: امروز تصمیماتی برای پاسخ به مطالبات قضایی مردم شریف این استان اتخاذ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز  با تبریک چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: استان گیلان، دارای مردمی پرتلاش و مجاهد است که قبل از پیروزی انقلاب با سلحشوری و مجاهدت افتخار آفریدند و بعد از پیروزی انقلاب نیز با بصیرت خوش درخشیدند.

وی از بررسی مسایل و مشکلات قضایی استان با حضور مسئولان استانی خبر داد و گفت: پیش از سفر به گیلان ۳۰ نفر از همکاران دستگاه قضایی در ۳۱ حوزه قضایی استان حضور یافتند و مشکلات را احصا و شناسایی کردند تا در سفر به استان در راستای بررسی آنها تصمیم گیری شود.

آیت الله رییسی ادامه داد: مشکلات استان در جلسات امروز بررسی و چاره اندیشی خواهد شد و هر آنچه که نشود در مرکز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت های کرونایی متاسفانه نمی توان در اجتماعات و دیدارهای مردمی و همچنین دیدار با نخبگان، دانشگاهیان، حوزویان و … شرکت کرد لذا جا دارد از همین جا از مردم سراسر استان گیلان عذرخواهی کنم.