اختصاصی/صفیر گیلان؛علی فتح‌اللهی صبح امروز(۱۱ بهمن ۱۳۹۹) در نشست با اصحاب رسانه که به صورت آنلاین در آپارات برگزار شد،  پیروزی انقلاب اسلامی را  یک اتفاق بزرگ و تاثیرگذار در قرن اخیرخواند و گفت: ملت‌هایی که به دنبال آزاد اندیشی، استقلال و رهایی از سلطه استکبار بودند، انقلاب اسلامی را به عنوان الگو رقم زدند. فرماندار […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛علی فتح‌اللهی صبح امروز(۱۱ بهمن ۱۳۹۹) در نشست با اصحاب رسانه که به صورت آنلاین در آپارات برگزار شد،  پیروزی انقلاب اسلامی را  یک اتفاق بزرگ و تاثیرگذار در قرن اخیرخواند و گفت: ملت‌هایی که به دنبال آزاد اندیشی، استقلال و رهایی از سلطه استکبار بودند، انقلاب اسلامی را به عنوان الگو رقم زدند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران درس‌های بسیاری را به همراه داشت، افزود: با توجه به اینکه همواره هدفخدمت به مردم بوده لذا در راستای خدمت به مردم باید از انقلاب اسلامی بهره بگیریم.

فتح‌اللهی  مردمی ایران اسلامی را شایسته بهترین‌ خدمات خواند و گفقت: برای حفظ انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی فرزندان  کشورمان با تمام وجودشان  وارد عرصه و از جان مایه گذاشتند.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه گیلان ۸۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی کرده گفت: وظیفه داریم برای خدمت به مردم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و برای خدمت به مردم و از هیچ ظرفیتی غفلت نکنیم.

فتح الهی دهه فجر و هفته دولت را برای دولتمردان فرصت بسیار مغتنمی شمرد  تا امکانات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم، اظهار کرد: در دهه فجر امسال با تلاش مسئولین و مدیران کل دستگاه‌های اداری و اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس تعداد ۲۲۰ طرح با اعتبار ۹۱۳ میلیارد تومانی در فصل‌های عمران، کشاورزی، صمت و آموزشی به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: از این تعداد پروژه‌ها ۲۰۹ پروژه در بخش دولتی با اعتبار ۱۶۱ میلیارد تومان و همچنین ۱۱ پروژه در بخش خصوصی با اعتبار ۷۵۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم را برای ۷۸۲ نفر به دنبال دارد.

فتح‌اللهی اضافه کرد: از این پروژه‌های قابل افتتاح پنج پروژه شاخص با سرمایه گذاری ۷۳۰ میلیارد تومانی در بخش خصوصی داریم که با حضور استاندار محترم و مسئولین کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما دولتمران این است که بستر کار را برای بخش خصوصی فراهم کنیم، تصریح کرد: با فعال‌تر شدن بخش خصوصی یقینا شاهد رونق تولید و اشتغال پایدار می‌شویم، لذا سرمایه گذاران این ظرفیت را دارند تا از این فرصت و حمایت بهره مند شوند.

فرماندار رشت نقش اصحاب رسانه در جذب سرمایه گذاران را  نقش موثری خواند ، گفت: با کمک رسانه‌ها باید نقاط ضعف و مشکلات مردمی را شناسایی کنیم تا در راستای رفع موانع موجود برنامه‌ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

تنظیم/زلیخا صفری

  • نویسنده : تنظیم/زلیخا صفری