به گزارش صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی در جلسه شورای اداری که در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد ، با اشاره به اینکه به مسائل روز اگاه باشیم زیرا نظام استکباری آمریکا با خروج از توافق بین المللی به دنبال انزوای جمهوری اسلامی ایران است گفت: تحریم های ظالمانه ، کودتا و تحمیل جنگ بر ملت […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی در جلسه شورای اداری که در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد ، با اشاره به اینکه به مسائل روز اگاه باشیم زیرا نظام استکباری آمریکا با خروج از توافق بین المللی به دنبال انزوای جمهوری اسلامی ایران است گفت: تحریم های ظالمانه ، کودتا و تحمیل جنگ بر ملت ایران بخشی از سیاست های آمریکا و مذدوران منطقه است که امروز به گونه ای دیگر رخ نموده است.

وی به مواضع انقلابی دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان در برابر تهدیدهای نفتی آمریکا اشاره و تصریح کرد : فشارهای اقتصادی آمریکا با حمایت های مالی برخی از کشورهای منطقه ،  با هدف نا امید کردن مردم ایران از مسوولین و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی دنبال می شود و باید برای مقابله با این اقدامات آگاه باشیم.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه ما از گذشته تحریم داشتیم و این در دستور کار دشمن بوده  ولی امروز و در زمان ترامپ این سیاست خصمانه تر اجرایی می شود گفت: رفتار و تحریم دشمنان امروز با شکل جدید و برهنه تر  مطرح می شود.

محسنی با اشاره به اینکه امروز مشکلات بزرگنمایی می شوند اظهار کرد؛مسوولین شهرستان باید در عملکرد و بیان مطالب دقت و ظرافت های لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت  در شفت ز مسئولان خواست تا کارها را بیشتر شفاف سازی کنند  و در قبال مردم رفتار یکسان داشته و نظم اداری را رعایت کنند ،زیرا من با کسی تعارف نداریم وادارات  و نوع کارشان و رفتارشان را رصد می کنم .

وی حفظ انسجام و وحدت ، را از توصیه هی توصیه مقام معظم رهبری و رییس جمهور خواند و گفت: اختلاف سلایق و انتقاد ها را نباید به درون جامعه برد و مردم می خواهند صدای واحد را در شهرستان شفت بشنوند.

 فرماندار شفت با اشاره به اینکه بالا بردن توقعات اجتماعی توسط شبکه های ماهواره ای یکی دیگر از مشکلاتی است که دشمن  با راهکارهای خود برای ما برنامه ریزی کرده گفت:فشار اقتصادی نیز از تحریم دیگر دشمنان است که باید هوشیارانه  انهایی که بر سفره انقلاب نشستند و امانت دار هستند با ان برخورد کنند.

محسنی تاکید کرد ؛جدا از هر گونه نظر و  سلیقه سیاسی  در کنار هم  و در کنار مردم و با مردم باشیم و با ایجاد فضای همدلی  بر مشکلات غلبه کنیم .

 وی خطاب به رواسای ادارات گفت: به گونه ای صحبت و رفتار نکنید که فضای نا امیدی ایجاد کنید زیرا نا امیدی بستر سازی اعتماد عمومی است و این تلاش دشمن است.

محسنی با بیان اینکه انتقاد بر کار ما هست ولی نباید انتقادات و اشتباهات به کف جامعه بیاد گفت: امروز هم دلی،وحدت،انسجام توسعه رهبر و مسئولان نظام است.

وی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۹۰ هکتار به سطح زیر کشت برنج درشهرستان شفت افزوده شده است اظهار کرد : مدیران دستگاه های ذیربط تا پایان سال زراعی و آبیاری مزارع پای کار و در کنار مردم باشند.

وی به پسماند و مشکلات این حوزه اشاره و افزود:ما تا امروز افراد را در خصوص پسماند معرفی به دادگاه نداشتیم ولی نیاز است که دقتها را بیشتر و بحث  پسماند و تفکیک از مبداء در دستور کار رییس این اداره باشد.

وی به برداشت بیش از ۴۳۲۵ تن برگ سبز در شهرستان اشاره و افزود: چایکاران ما تک محصولی هستند و نگذاریم در مضیقه باشند.

فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جوانان نو اندیش هستند و باید از ظرفیت های آنها برای بهبود عملکردها بهره گیری نمود افزود : ادارات شهرستان شفت از جوانان مستعد شهرستان شفت افرادی را به عنوان مشاور انتخاب نمایند .

تنظیم/زلیخا صفری