اختصاصی/صفیر گیلان؛ مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فومن در مراسم تجلیل از خبرنگاران فومن ضمن تبریک روز خبرنگار هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست عوامل طالبان از همراهی وهمدلی و همکاری رسانه های شهرستان فومن با کانون بسیج رسانه شهرستان فومن تقدیر نمود و گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛ مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فومن در مراسم تجلیل از خبرنگاران فومن ضمن تبریک روز خبرنگار هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست عوامل طالبان از همراهی وهمدلی و همکاری رسانه های شهرستان فومن با کانون بسیج رسانه شهرستان فومن تقدیر نمود و گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مؤثری در تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» و پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند نظام اسلامی دارند. 

زلیخا صفری راسته کناری قلم را زبان خدا دانست و گفت: قلم امانتی در دست آدمهاست آدمهایی که با شوق و ذوق وعشق با حفظ امانت کار می کنند.

صفری با اشاره به موفقیت های خود در حوزه ی خبر ،به ویزه در جشنواره فرهنگ رضوی  در سطح کشور،جشنواره استانی ابوذر و جشنواره آسیب های اجتماعی خواستار توجه بیشتر مسوولین به عملکردخبرنگاران شد و افزود : خبرنگاران مشکلات زیادی را در ثبت خبر پیش رو دارند که حل این مشکلات نیازمند توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی تعامل مسوولین با خبرنگاران مردمی را سبب دلگرمی اهالی رسانه خواند و گفت:خبرنگاران متعهد با قلم توانمند خود در صدد حل مشکلات جامعه برایند و هرگز قلم خودرا به بیگانه نفروشند .

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فومن با تأکید بر تعریف مؤلفه‌های توسعه شهرستان فومن تاکید کرد: این اقدام باید در اولویت خبرهای تولید محتوایی خبرنگاران باشد.

صفری ترویج فرهنگ مطالبه‌گری  را از رسالت خبرنگاران دانست و گفت: خوشبختانه شهرستان فومن با داشتن خبرنگاران زبده و قوی و منتقد می تواند در حوزه فرهنگی با توجه به پیشینه قوی و تاریخی و نیز در حوزه  اجتماعی و اقتصادی مطالبگری کند.

ایشان از مهمترین برنامه های بسیج رسانه شهرستان فومن را دیدار با خانواده شهدا ،حضور در یادواره شهدا و حضور در همایش ها،دیدار با مسئولان،حضور در  همایش عظیم اربعین حسینی(ع) به کربلای معلی با اعزام ۵ خبرنگار با تیم بسیج رسانه استان گیلان،حضور در اردوی یک روزه تیراندازی خواهران عضو سازمان بسیج رسانه استان گیلان از شهرستان فومن،تهیه گزارش همزمان چند خبرنگار عضو بسیج رسانه از مشکلات شهرستان که نشانه انسجام رسانه ای است و همچنین حضور خبرنگاران عضو کانون بسیج رسانه در جشنواره ابوذر و اوردن رتبه های برتر در این جشنواره،حضور در دوره های پیشرفته خبرنگاری و …….

وی امیدوار شد تا در سال جاری نیز اعضای بسیج رسانه شهرستان فومن بتواند برنامه های منسجم را برای خبرنگاران فراهم و خبرنگاران بیشتری را به عضویت این کانون دراورد.

image_2019_8_12-11_40_56_726_dDr