به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار ماسال با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: در جامعه که تعامل اجتماعی وجود داشته باشد نصایح می تواند اثر بخش واقع شود.  فرماندار شهرستان  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) ، به تشریح اهمیت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار ماسال با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: در جامعه که تعامل اجتماعی وجود داشته باشد نصایح می تواند اثر بخش واقع شود.

 فرماندار شهرستان  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) ، به تشریح اهمیت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و به دو جریان مهم یعنی صبوری و تذکر لسانی در این امر مهم اشاره کردند.
محمد جواد عامر با یادآوری چند مورد از اقدامات شهرستان در این زمینه، افزود: امر به معروف مقدم بر نهی است، در جامعه ای که تعامل اجتماعی وجود داشته باشد نصایح می تواند در آن تاثیر گذار باشد .
وی با اشاره به جملاتی از مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی ا ز منکر، بیان داشت:گناهکاری فقط در بدحجابی نیست که این خود شاید از بسیاری از گناهان دیگر کوچک تر باشد , خدا خلاف هایی همانند خلاف سیاسی- خلاف فرهنگی خلاف اداری که اینها همه خلافند حتی کسی که غبیت می کند ، و دروغ می گوید آبروی کسی را می برد اینها همه منکراتند و عامل بازدارنده اینها نهی است .