صفیر گیلان؛جمشید هاشمی رئیس اداره صمت شهرستان فومن از توزیع شکر تنظیم بازاری در روزهای آتی خبرداد و گفت: برای توزیع شکر تنظیم بازاری هر استان متناسب با شبکه ارجح در توزیع کالا یکی از سه مورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین و صنوف را برای توزیع انتخاب می‌کند. رئیس اداره صمت شهرستان فومن با اشاره به […]

 صفیر گیلان؛جمشید هاشمی رئیس اداره صمت شهرستان فومن از توزیع شکر تنظیم بازاری در روزهای آتی خبرداد و گفت: برای توزیع شکر تنظیم بازاری هر استان متناسب با شبکه ارجح در توزیع کالا یکی از سه مورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین و صنوف را برای توزیع انتخاب می‌کند.

رئیس اداره صمت شهرستان فومن با اشاره به اینکه در راستای تنظیم بازار ما در سال جاری توزیع شکر و گوشت قرمز را در شهرستان در جهت حمایت از خانوار ها داشتیم گفت:طی هفته آتی ۲۶تن شکر به قیمت مصوب ۴۷۰۰ تومان در هر کیلو برای تنظیم بازار وارد فومن میشود .

هاشمی تاکید کرد؛قابل توجه کلیه شهروندان شهرستان فومن عرضه کنندگان کالا وخدمات حق افزایش قیمت به بهانه قیمت بنزین را  ندارند  و شهروندان میتوانند تخلفات احتکار،گرانفروشی و  عدم درج قیمت و…شبانه روز به شماره ۱۲۴گزارش نمایید.