به گزارش صفیر گیلان/ ، محمدرضا محسنی امروز – شنبه – در آیین معارفه سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شفت با اشاره به اینکه جنگل ها یکی از مواهب الهی و متعلق به همه مردم است افزود : موضوع انفال همواره در آموزه های دینی ما مورد تاکید قرار گرفته است . […]

 

به گزارش صفیر گیلان/ ، محمدرضا محسنی امروز – شنبه – در آیین معارفه سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شفت با اشاره به اینکه جنگل ها یکی از مواهب الهی و متعلق به همه مردم است افزود : موضوع انفال همواره در آموزه های دینی ما مورد تاکید قرار گرفته است .

فرماندار شفت با بیان اینکه ۳۲هزار هکتار اراضی جنگلی در شفت وجود دارد افزود : با تمهیدات دستگا ه های ذیربط  در دو سال اخیر قاچاق چوب در این شهرستان روند نزولی داشته است .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه بهترین راه حفاظت از جنگل بهره گیری از ظرفیت مردم است اظهار نمود : حفظ منابع طبیعی نیازمند عزمی عمومی است و با قرار دادن آن در ویترین شیشه ای و گماردن چند نگهبان محقق نخواهد شد .

وی در ادامه اشرافیت بر وظایف سازمانی و رعایت قانون را از شاخص های مدیران موفق برشمرد و افزود : مردم بهترین ناظر بر عملکردهای مدیران هستند و در این راستا همگی باید پایبند به قانون باشیم .

در پایان این نشست ابراهیم فرجی به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شفت معرفی شد . وی پیش از این کارشناس مسوول ساماندهی جنگل نشینان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان بود و همچنین مدیریت منابع طبیعی شهرستان  های ماسال و صومعه سرا را نیز در کارنامه خود دارد .

گفتنی است چندی پیش ناصر جمالزاده مدیر قبلی اداره منابع طبیعی وآبخیزداری  شهرستان شفت بازنشسته شد .