به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛نماینده ولی فقیه در سپاه فومن با اشاره به اینکه دشمن با تمام قدرت امروز می خواهد کانون گرم خانواده ها را با از بین بردن حرمت زنان  به شیوه و شکلهای مختلف نیست و نابود کند،گفت:خداوند به زنان ارزشهایی داده وزنان جامعه اسلامی  باید این ارزشها را بشناسند و خودشان […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛نماینده ولی فقیه در سپاه فومن با اشاره به اینکه دشمن با تمام قدرت امروز می خواهد کانون گرم خانواده ها را با از بین بردن حرمت زنان  به شیوه و شکلهای مختلف نیست و نابود کند،گفت:خداوند به زنان ارزشهایی داده وزنان جامعه اسلامی  باید این ارزشها را بشناسند و خودشان را بی حرمت و بی ارزش نکنند.

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان، پیش از ظهر امروز پنج شنبه به همت حوزه بسیج خواهران  شهرستان  فومن جشن بزرگ «میلاد کوثر» به مناسبت فرار رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)با حضور مسئولان ،خا نواده  شهدا  و جمع کثیری از بانوان شهرستان فومن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار شد.photo_2017-03-16_05-01-02

 

حجت الاسلام  والمسلمین حاج آقا حسینی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فومن ضمن تبریک  میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به بانوان حاضر در این جشن گفت:دشمن با تمام قدرت امروز می خواهد کانون گرم خانواده ها را با از بین بردن حرمت زنان  به شیوه و شکلهای مختلف نیست و نابود کند.

حجت الاسلام وامسلمین حاج آقا حسینی به اهداف دشمن در بین زنان با ترویج بد حجابیها ، بی بند و باریها و پوشش بد و به لجن کشاندن زنان اشاره و افزود:امروز عروسیهای مختلط  حرمت عروس با ورود نامحرمان و …. شکسته می شودو این سستی خانواده را به دنبال خواهد داشت.

وی عادی شدن نامحرم را بی غیرتی خواند و گفت: امروز از این بی غیرتی ها که مردان زنان خود را برای دیگران به نمایش می گذارند  بعنوان تمدن یاد می شود  در حالی که با آزادی زنان و بد حجابیها گناه در زندگی داخل و وقتی گناه داخل شد مادر نمی تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

حاج آقا حسینی بسیاری از این اتفاقات و آزادیها را که در جامعه امروزی رواج یافته با سیر حرکتی اهسته اهسته مطرح نمود و گفت: دشمن به مرور و با زیرکی و اهسته وارد خانه ما شد.

وی به امار ازدواج و طلاق  هااشاره و افزود: تکنولوژی خوب است ولی نحوه استفاده از آن  را باید بلد باشیم که در غیر این حالت تکنولوژی اسیب زذگی را به دنبال خواهد داشت.photo_2017-03-16_05-00-52

نماینده ولی فقیه در سپاه فومن به فضای مجازی   و استفاده بی حد و حسر از این فضا اشاره و افزود: امروز کودک ۷ ساله در این فضا چیزی را می آموزد که برای فرد ۲۰ ساله است و این اسیب است .

ایشان در بخشی دیگر از سخنانش به گوشی ها و فضای مجازی که دو سر برنده  دارند اشاره   و افزود:خطر این فضا دیده نمی شود در حالی که اگر کودک چاقو به دست باشد همه نگران خواهیم شد و با روشهای مختلف چاقو را از کودک میگیریم.

وی تربیت را مهمترین موضوع برای کودکان خواند و گفت: مادر وظیفه اش در درجه اول تربیت فرزند است.

ایشان به ارزشهایی که خداوند به زنان داده اشاره و افزود: زن باید این ارزشها را بشناسد و خودش را بی حرمت و بی ارزش نکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فومن مادران را مدیران خانه خواند و گفت: مدیریت داخل خانه و تربیت از آن مادران است و باید حریم خانه و تربیت فرزند توسط مادر حفظ شود.

حسینی به شهدای ۸ سال دفاع مقدس  و مدافعان حرم  اشاره و افزود: شهدا تحت تعلیم مادران اسمانی الهی و درست تربیت شدند.

ایشان حفظ سلامت خانواده را به سلامت جامعه نسبت  داد و گفت: اگر زنان و مادران جامعه وظایف خود را به درستی انجام دهند جامعه سلامتش حفظ و اگر برعکس شود جامعه نابود می شود.

امروز همچنین در جشن «میلاد کوثر » و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) حکم مسئولیت به سرکار خانم زلیخا صفری به عنوان سرپرست بسیج رسانه شهرستان فومن  از طرفسرهنگ پاسدار فردین میرزاپور  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  فومن و اهدا شد.

در جشن امروز از تعدادی ازخانواده شهدا و  بانوان حاضر در جشن جوایزی اهداء شد.

photo_2017-03-16_05-00-57