به گزارش صفیر گیلان از فومن؛سردار بهروز جلایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نهم دی را پایان فتنه برخاسته از انتخابات ۸۸ دانستند و به تفسیر کلام مقام معظم رهبری در دیدار با مردم گیلان پرداختند که گفتند هشت ماه فتنه مانند هشت سال جنگ تحمیلی بود. رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان به […]

به گزارش صفیر گیلان از فومن؛سردار بهروز جلایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نهم دی را پایان فتنه برخاسته از انتخابات ۸۸ دانستند و به تفسیر کلام مقام معظم رهبری در دیدار با مردم گیلان پرداختند که گفتند هشت ماه فتنه مانند هشت سال جنگ تحمیلی بود.
رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان به مقایسه هشت سال جنگ تحمیل و هشت ماه فتنه پرداختند و گفتند قبل از جنگ تحمیلی دشمن خیلی سعی کرد کشور را شلوغ کند و دست به ترور افراد انقلابی و تجزیه کشور زد ولی به نتیجه نرسید چرا که امام خمینی(ره) فرمودند اگر ما کشته هم بدهیم ملت ما بیدار می شود.
سردار جلایی به گفتمان امام خمینی(ره) در دوران جنگ که به روشنگری پرداخت و فرمودند دشمن یک تکه از خاک کشور را نمی خواهد بلکه اصل نظام را هدف گرفته اشاره و افزود:
همچنین امام در سال ۶۴ روی باورهای مردم دست گذاشت و فرمود: حسینی ها به پا خیزید! که این سخن امام همه ی مردم را متحول کرد و به سبب روشنگریهای امام و باورهای دینی مردم نقشه های دشمن خراب شد.
سردار جلایی گفت: فتنه حالتی بود که فضا را غبارآلود کرد و حق و باطل را با هم درآمیخت. مساله تقلب اولین چیزی بود که در فتنه ۷۸ گفته شد که سبب شورش مردم شد در حالی که مقام معظم رهبری ۲۰ سال در مورد شبیخون فرهنگی دشمن که خواص و باورهای مردم را هدف گرفته است فریاد زده بودند.
فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: که در ماجرای فتنه دشمنان وارد میدان شدند و آتش ماجرا را زیاد کردند و نشنیدن سخنان مقام معظم رهبری و عدم تمکین تذکرات ایشان سبب ادامه فتنه شد اما صبر و درایت امام خامنه ای مدظله العالی و حضور همه جانبه مردم در صحنه، سرانجام آتش فتنه را خاموش کرد.
رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد که در نهم دی همه ی اقشار مردم حاضردرمیدانها شدند زیرا دشمنان به باور و اعتقادات مردم جسارت کردند. چنان که دولت های غربی و آمریکا ۱۱ کودتای مخملی را در کشورهای مختلف رقم زده اند که ۸ کودتا انجام شد و تنها ۳ کودتا با شکست مواجه شد که یکی از آن ها فتنه ۸۸ ایران بود.
وی گفت: در عرصه سیاسی اختلافات داخلی و حاکمیت چهره های لیبرال از دیگر شباهت های هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه فتنه بود. همچنین تضعیف باور و اعتقادات مردم توسط برخی مسئولین نیز از مصادیق فتنه حاضر است. اما سران فتنه در حصر اگر دنبال عفو حسنی واسلامی هستند باید مثل حر عمل کنند واز کرده های خویش اعلام ندامت و پشیمانی نمایند.
سردار جلایی از قول سردار سلیمانی بیان داشت که “این انقلاب ارزش جان دادن را دارد” و از قول آیت الله مصباح گفتند “پایان هر فتنه ای آغاز فتنه ای دیگر است” پس همیشه باید آگاه و در صحنه باشیم.

%d8%b3%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c2%d8%b3%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c5%d8%b3%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c4%d8%b3%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c1