مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری پویش ملی پیامکی «سپاس» همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به راه اندازی پویش ملی سپاس در استان گیلان، اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار «پویش سپاس» در استان گیلان به صورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه این پویش همزمان با روز پرستار سال‌جای نسبت به سال گذشته از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: در این پویش، از مجاهدت‌های کادر درمانی به خصوص پرستاران گرامی قدردانی به عمل می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه «پویش سپاس» راهی برای نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی در جامعه است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و اهمیت فعالیت پرستاران و جهادگران حوزه درمان در شرایط کرونایی، این پویش به راه افتاده تا از زحمات جامعه پرستاران قدرشناسی شود.

مهدوی اذعان کرد: در پویش سپاس از پرستاران در قالب فضای پیامکی و فضای مجازی قدردانی خواهد شد و مردم و هیئت‎های مذهبی در گیلان نیز با هر شیوه مانند حضور در بیمارستان‌ها یا منازل پرستاران از آن‌ها قدردانی نمایند.

وی حضور در منازل خانواده‌های شهدای پرستار و یا پزشکان عرصه سلامت را یادآور شد و افزود: مردم می‌توانند با پیوستن به پویش سپاس، پیام‌های قدردانی و تشکر خود را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ پیامک کنند که قرار است به قید قرعه به ۴۰ نفر، جایزه یک‌ میلیون تومانی کمک‌ هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به شهدای عرصه سلامت گیلان، تاکید کرد: این پویش در سطح ملی و توسط سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور برگزار شده و این قدردانی را محدود به زمانی خاص نباید در نظر گرفت بلکه این رویکرد را مردم عزیز بعد از این ایام نیز ادامه‌ دهند.