اختصاصی/صفیر گیلان؛داوود گودرزی صبح امروز در نشست تخصصی « مجمع بسیجیان گیلان» در دانشکده پرستاری رشت با اشاره به اینکه عدم پیروی افراد از فرامین رهبر جامعه دینی موجب بروز مشکلات می‌شود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب ۱۰ سال است که بر مساله اقتصاد مقاومتی تاکید دارند اما عده‌ای همچنان راه خودشان را می‌روند و […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛داوود گودرزی صبح امروز در نشست تخصصی « مجمع بسیجیان گیلان» در دانشکده پرستاری رشت با اشاره به اینکه عدم پیروی افراد از فرامین رهبر جامعه دینی موجب بروز مشکلات می‌شود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب ۱۰ سال است که بر مساله اقتصاد مقاومتی تاکید دارند اما عده‌ای همچنان راه خودشان را می‌روند و این تشابهات زیادی به  جنگ احد دارد که پیامبر(ص) فرمانده و رهبر جامعه دینی بودند اما عده‌ای به دلیل نافرمانی باعث شکست مسلمانان در یک مرحله از جنگ احد شدند.

رئیس مرکز اندیشه و هم‌فکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه عده‌ای رهبر انقلاب را در مشکلات کشور مقصر می‌دانند اما این موضوع را نمی‌دانند که رهبر انقلاب در جامعه دینی دارای نقش‌تعیین‌کننده است اما تمام‌کننده نیست و نقش تمام‌کنندگی با مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال فلج اقتصاد کشور است از این رو ما نیازمند اراده کامل جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستیم افزود: در این راستا بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت یک تفکر و نگاه منصفانه جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی کشور، حضور توام با امید در میدان عمل، شناخت صحنه‌ها و حرکت در مسیر تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است.

گودرزی با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی دین از سیاست است، بیان کرد: فلسفه حکومت در اسلام در واقع خدمتگزاری و ضمانت اجرای احکام است و ما برای حرکت در مسیر تمدن بزرگ اسلامی نیازمند برنامه‌های عملیاتی، طرح‌ریزی و آسیب‌شناسی هستیم و باید مشکلات را بشناسیم و در جهت رفع آن‌ها حرکت کنیم.

رئیس مرکز اندیشه و هم‌فکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت یک تفکر و نگاه منصفانه جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی کشور، حضور توام با امید در میدان عمل، شناخت صحنه‌ها و حرکت در مسیر تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است.

گودرزی با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی دین از سیاست است تصریح کرد: فلسفه حکومت در اسلام در واقع خدمتگزاری و ضمانت اجرای احکام است و ما برای حرکت در مسیر تمدن بزرگ اسلامی نیازمند برنامه‌‌های عملیاتی، طرح‌ریزی و آسیب‌شناسی هستیم و باید مشکلات را بشناسیم و در جهت رفع آن‌ها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه افراد مطالبه‌گر به طرح “آتش به اختیار” که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد توجه ویژه کنند ابراز داشت: عده‌ای برای مطالبه‌گری به دنبال بودجه یا شرایطی که یک سازمان یا دستگاه اجرایی برای آنان فراهم کند هستند از سوی دیگر با سستی و تنبلی نمی‌توان مشکلات را حل کرد بلکه باید تلاش کرد.

مشکلات کشور با مطالبه گری درست قابل حل است

گودرزی تاکیدکرد؛ با مطالبه گری و گفتمان سازی به خصوص مطالبه گری درست و اصیل مسائل کشور قابل حل است

رئیس مرکز اندیشه و هم‌فکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت:اگر مطالبه گری ما جواب نمی دهد مشکل از خود ماست برای اینکه مشکل را یکبار می گوییم در حالی که باید مشکل را از رسانه ،صدا و سیما ،بیانیه بسیج دانشجویی،بیانیه دانشگاهها و با سناریو ی هوشمندانه طراحی کنیم که نتیجه دهد در غیر این حالت به تنهایی مطرح کردن بی نتیجه خواهد بود.

گودرزی با تاکید بر فعالیت دولت جوان و حزب‌اللهی بیان کرد: دولت جوان و حزب‌اللهی نیز دو نیاز اصلی دارد که یکی از این نیازها نیروی سازماندهی شده کارآمد و دیگری ارائه برنامه عملیاتی مناسب برای اداره کشور است و امروز گروه‌های تخصصی و مجامع بسیج به خوبی می‌توانند این دو خلا را پر کنند.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاهیان وظیفه توسعه مرزهای دانش را دارند و باید از توان و خلاقیت‌های علمی دانشگاهیان برای حل مشکلات کشور بهره برد عنوان داشت: ما امروز باید مسائل و مشکلات کف جامعه را شناسایی کرده و از زاویه حاکمیت آن‌ را حل کرده و از توان و خلاقیت دانشگاهیان نیز بهره ببریم.

/زلیخا صفری

photo_2019-12-12_10-00-33 photo_2019-12-12_10-00-37 photo_2019-12-12_10-02-00 داوود گودرزی