مهمترین روش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، مشارکت مردم است/ اجرای ماموریتهای گسترده و متنوع بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی برای حفظ ارزش ها در جامعه است

  پرینت
مهمترین روش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، مشارکت مردم است/  اجرای ماموریتهای گسترده و متنوع بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی برای حفظ ارزش ها در جامعه است
شناسه خبر : 19394 | تاریخ انتشار : 11 مهر 1397 - 18:35 | 10428 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت هفته  نیروی انتظامی که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان برگزار شد با اشاره به برنامه های ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برای این هفته، اظهارکرد: هفته نیروی از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه با شعار «پلیس مقتدر؛ امین […]

به گزارش صفیر گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت هفته  نیروی انتظامی که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان برگزار شد با اشاره به برنامه های ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برای این هفته، اظهارکرد: هفته نیروی از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه با شعار «پلیس مقتدر؛ امین مردم» برگزار می شود.

نشست فرمانده نیروی انتظامی گیلان با رسانه ها

وی با بیان اینکه پلیس مقتدر رویکرد متعددی در جامعه دارد، افزود: تأمین امنیت، سلامت و حفظ جان مال و ناموس مردم از مهم‌ترین وظایف پلیس بوده و در اولویت برنامه‌های آنها قرار دارد.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با متخلفان امنیت و سلامت مردم در جامعه، گفت: هفته ناجا فرصتی برای تشریح خدمات و عملکرد پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

سردار اسحاقی امنیت را چتری برای تمام سطح جقرافیا خواند و گفت:موضوع امنیت در قواعد پلیس با هر نگرشی حفظ امنیت و سلامت جامعه است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت های نیروی انتظامی، ادامه داد: براساس بیانات مقام معظم رهبری بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش ها در جامعه با انجام ماموریتهای گسترده و متنوع  است.

سردار اسحاقی در ادامه همچنین به وظایف پلیس مقتدر در حوزه حرفه گرایی، تخصص و کارآمدی اشاره و خاطرنشان کرد: اقتدار باید در ذهن جامعه نهادینه شود.

ایشان تاکید کرد؛هیچ سازمانی  به اندازه نیروی انتظامی  جلوی چشم مردم قرار نداشته  و از هیچ نهادی چنین توقع نمی رود.

وی با اشاره به اقتدار و درایت پلیس در برهه های مختلف زمانی کشور، اظهار کرد: امنیت یک کار بخشی نبوده بلکه یک کار فرابخشی بوده و حفظ آن نیز نیازمند همت جمعی همگان است.

وی به عوامل سازمانی جذب نیروی انتظامی اشاره و افزود: در این حوزه افراد وفادار،منسجم،مقتدرو با اشراف کامل بر اطلاعات و دقت انتخاب می شوند تا با تخصص و مهارت به جامعه که نیازمند پیشرفت است با دادن امنیت خدمت کنند.

سردار اسحاقی ضمن تشکر از رسانه ها گفت: گاهی  ارزش برخی کارها با اقدامات فراگیر رسانه ها به شکل خوب در جامعه قابل رویت می شود.

این مسئول نظامی با بیان اینکه ایجاد امنیت زمستان و تابستان و محرم و ربیع و غیره ندارد  و امنیت حاصل تولید جمعی است گفت: ما با کمک مردم و رسانه اداره جمعیتی را که آتش به اختیار در سطح شهرها حضور دارند ساماندهی می کنیم.

فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ آمادگی دریافت شکایات، انتقادات، تهدیدات و پیشنهادات برای رسیدگی به مشکلات مردم درنظر گرفته شده است، افزود: پلیس به همه پیام های دریافت شده رسیدگی می کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی پلیس در این زمینه از کاهش ۸درصدی شکایات مردم خبرداد و گفت: میزان رضایتمندی مردم از پلیس افزایش یافته و با کاهش ۱۳ درصدی انتقادات در سال جاری روبه رو هستیم.

سردار اسحاقی به افزایش ۴۰ درصدی تماس با سامانه ۱۹۷ نیز اشاره و خاطرنشان کرد:۶۰ درصد تماس های گرفته شده با این سامانه در زمینه راهنمایی پلیس بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد نیروهای ما سرباز هستند گفت:در کار ما اشتباه نباید رخ دهد زیرا هر خطا آسیب پذیری را بالا می برد.

ایشان در خصوص درآمد نیروی انتظامی از راهنمایی و رانندگی گفت: ما از جرائم رانندگی هیچ در آمدی نداشته و این عوارض طبق ماده ۲۳ قانون راهنمایی و رانندگی به حساب ما ریخته نمی شود.

 در این راه مشارکت مردم بهترین راهکار است./زلیخا صفری

برچسب ها
نوشته های مشابه
تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.