صفیر گیلان؛دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۴ کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم ماده مخدر ماریجوانا(گل) در گیلان خبر داد.

به گزارش صفیر گیلان؛دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در لاهیجان خبر داد.
دکتر حیدری آزاد با اعلام این خبر افزود: با رصد اطلاعاتی مرکز فنی پلیس از اقدامات مجرمانه یکی از عناصر فعال در تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان لاهیجان، با اجرای عملیات هدفمند توسط پلیس مبارزه با موادمخدر، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سواری و دستگیری عامل مذکور مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف و ضبط گردید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گیلان همچنین  از کشف ۱۳ کیلو گرم تریاک در رشت خبر داد.
دکتر حیدری آزاد با اعلام این خبر افزود: در پی خبر واصله به پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر جابجایی مواد مخدر توسط یک دستگاه اتوبوس برون شهری از استان هرمزگان به گیلان، مراتب در دستور کار آن یگان قرار گرفت و پس از احراز صحت موضوع و با پشتیبانی مرکز فنی پلیس؛ خودرو موصوف در پلیس راه سرآوان رشت توقیف و ضمن دستگیری ۳ نفر مقدار ۱۳ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۴ کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم ماده مخدر ماریجوانا(گل) در گیلان خبر داد.
دکتر حیدری آزاد با اعلام این خبر افزود: با رصد اطلاعاتی مرکز فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر ورود محموله هروئین به گیلان و با اقدام تیم عملیات ویژه آن یگان با دستگیری ۳ نفر از اعضاء باند توزیع در محور رودبار و توقیف دو دستگاه خودرو سواری مقدار ۴ کیلو گرم هروئین کشف و ضبط شد.

ایشان با تقدیر از تلاشهای شبانه روزی دستگاه های اطلاعاتی و عملیاتی استان بیان کرد: در پی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و واجا در محور حدفاصل رودبار به عوارضی رشت نیز ضمن دستگیری ۳ نفر از عناصر قاچاق و توزیع موادمخدر در استان، مقدار یک کیلو و ۹۰ گرم گل” ماریجوانا”و تعداد ۲۰ میلی گرم مایع کیمیکال کشف و ضبط شد.