به گزارش صفیر کیلان؛تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت به علت مشکلات مالی ازدور دوم رقابتهای منطقه ای فوتبال کشور کناره گیری میکند . سرمربی تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت گفت :تیم ما در دوره نخست این رقابتها درهشتگرد کرج با اقتدار از این مرحله بالا آمد و قرار است هفته آینده در مرحله دوم این […]

به گزارش صفیر کیلان؛تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت به علت مشکلات مالی ازدور دوم رقابتهای منطقه ای فوتبال کشور کناره گیری میکند .
سرمربی تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت گفت :تیم ما در دوره نخست این رقابتها درهشتگرد کرج با اقتدار از این مرحله بالا آمد و قرار است هفته آینده در مرحله دوم این مسابقات راهی مازندران شود که تا تامین نشدن منابع مالی از سوی باشگاه از حضور دراین بازیها انصراف خواهد داد.

رضا نیک نظر

رضا نیک نظر با اشاره به اینکه بنده واعضای کادر فنی تیم جوانان سپیدرود تا کنون ریالی از مبلغ قراداد خودرا از باشگاه دریافت نکرده ایم افزود : مسولان باشگاه فقط حدود ۱۵ عدد توپ بهمراه حدود ۶۰ دست لباس بازی برای بازیکنان تیم جوانان اختصاص دادند که نیمی از این لباسها دست دوم وقبلا استفاده شده بود .
وی به بازیهای سوپرلیگ جوانان استان هم اشاره کرد وگفت تیم ما شرایط قهرمانی این مسابقات را دارد اما متاسفانه بدلیل پرداخت نکردن هزینه های بازی هیات فوتبال طی نامه ای اعلام نموده که تا بدیهی ها پرداخت نشود امکان ادامه بازیهای جوانان میسر نیست .
وی توجه به فوتبال پایه را زمینه ساز آینده فوتبال استان وکشوردانست وافزود
حیف است چنین جوانانی را به حال خودشان رها کنیم .