به گزارش صفیر گیلان ، آیین تجلیل از پهلوان مجتبی اصغری قهرمان کشتی کشورمان  صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، مسوولین و مهمانان در دفتر محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت برگزار شد . فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه ورزش یکی […]

به گزارش صفیر گیلان ، آیین تجلیل از پهلوان مجتبی اصغری قهرمان کشتی کشورمان  صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، مسوولین و مهمانان در دفتر محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت برگزار شد .

فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه ورزش یکی از عوامل ایجاد نشاط و شادابی در جامعه  است افزود : ورزش جامعه را از خمودگی و رخوت دور می سازد .

وی با بیان انکه ورزش یکی از راه های  پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فراگیرشدن آن نیازمند توسعه زیرساخت ها است افزود : تقویت ورزش های بومی- محلی می تواند سبب رونق ورزش حرفه ای گردد .

محسنی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان  شفت باید در جهت توسعه زیرساخت های ورزشی پیگیری های  بیشتری انجام دهد افزود : دستگا ه های ذیربط زمینه های تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان  شهرستان شفت را فراهم آورند .

محسنی با اشاره به اینکه ورزشکاران در  شهرستان های کمتر توسعه یافته برای رسیدن به قله های قهرمانی تلاش های مضاعفی را انجام می دهند افزود : آقای اصغری نمونه ای از این ورزشکاران است  و امیدواریم قهرمانی های ایشان در سطح ملی و جهانی تداوم داشته باشد .

در پایان این نشست از زحمات این قهرمان ملی کشتی شهرستان شفت تجلیل به عمل آمد .

گفتنی است مجتبی اصغری در رده نوجوانان و جوانان دارای مدال برنز جهان و نقره آسیا است و به تازگی همراه با تیم ملی کشتی ایران در رقابت های جهانی روسیه به مقام دوم تیمی دست یافت.