به گزارش صفیر گیلان؛مراسم تجلیل از فرهنگیان جانباز شاغل، با حضور فاضل فاضل نیای فومنی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، بهروزمحمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارشناسان و فرهنگیان برگزار شد .  صبح امروز مراسم تجلیل از فرهنگیان جانباز شاغل آموزش و پرورش در دبیرستان شاهد شهید محمد رضا کدیور برگزار شد . فاضل […]

به گزارش صفیر گیلان؛مراسم تجلیل از فرهنگیان جانباز شاغل، با حضور فاضل فاضل نیای فومنی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، بهروزمحمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارشناسان و فرهنگیان برگزار شد .

 صبح امروز مراسم تجلیل از فرهنگیان جانباز شاغل آموزش و پرورش در دبیرستان شاهد شهید محمد رضا کدیور برگزار شد .

فاضل فاضل نیای فومنی در این مراسم ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز فرصت بسیار مناسبی است تا از یادگاران هشت سال حماسه و ایثار تجلیل کنیم چرا که این عزیزان با تمام توان از کشور و خاک و فرهنگ و عزت ما دفاع کردند و امروز هر چه که ما داریم به برکت مجاهدت خون شهدا و ایثارگری های جانبازان عزیز می باشد.

فاضل فاضل نیای فومنی در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز در جمع دانش آموزان گفت: جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه و ایثار و فداکاری اند.

سرپرست  آموزش و پرورش فومن درادامه این مراسم گفت : شما عزیزان فرهنگی که مدتی از زندگی گوهربارتان را در دفاع از آیین و میهن عزیزتان سپری کردید، جایگاه ویژه‌ای در بین مردم  و جامعه ‌دارید.

در پایان این مراسم با اهدای هدایای از جانبازان فرهنگی شاغل و اولیای جانباز دانش آموزان هشت سال دفاع مقدس قدردانی به عمل آمد .