به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس فتح اللهی در این جلسه ضمن اشاره به حادثه سیل در استانهای مازندران، شیراز و…اظهار کرد: در روزهای نخست سال جدید حادثه سیل موجب جانباختن و بروز مشکلاتی برای هموطنانمان شد. وی به اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا و قرار دادن سپاه در لیست گروههای تروریستی اشاره کرد و […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس فتح اللهی در این جلسه ضمن اشاره به حادثه سیل در استانهای مازندران، شیراز و…اظهار کرد: در روزهای نخست سال جدید حادثه سیل موجب جانباختن و بروز مشکلاتی برای هموطنانمان شد.

وی به اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا و قرار دادن سپاه در لیست گروههای تروریستی اشاره کرد و افزود: اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران عملی سخیف است.

فتح اللهی با بیان اینکه سپاه ار بطن و دل مردم است، خاطرنشان کرد: نقش و کارکرد سپاه در ایجاد امنیت ملی و بین المللی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه این اقدام ترامپ و قرار دادن سپاه در فهرست تروریستها بدین معنا است که مسیر سپاه درست و دشمن به ذله آمده است، گفت: سپاه دشمن را با تمام تجهیزات و امکانات زله کرده است.

فتح اللهی به نقش پر رنگ سپاه در کارهای عمرانی، اجتماعی، سازندگی و…اشاره و تصریح کرد: سپاه در بخش های سازندگی دارای نقشی اثرگذار و سازنده است.

وی با بیان اینکه آمریکا ادعا دارد با مردم است اما جلوی کمک به سیل زدگان را گرفت، گفت: این اقدام آمریکا موجب اتحاد و همدلی ملت ایران شد.

فتح اللهی با بیان اینکه همه مردم پاسدار و سپاهی هستند، ابراز کرد: برای بالندگی و سربلندی ایران اسلامی باید تاوان داد.

وی به برگزاری راهپیمایی مردم صومعه سرا در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه بعد از نماز جمعه اشاره کرد و افزود: نشان خواهیم داد که همه ما پاسدار هستیم.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با بیان اینکه در بحث سیل یک همدلی و وفاق در کل کشور و حتی خارج از کشور بین هموطنانمان ایجاد شد، تصریح کرد: باید در راستای کاهش آلام مردم سیل زده تلاش کنیم.

وی به عوامل جغرافیایی، آب و هوا و انسانی به جهت ساخت و سازها در حاشیه رودخانه ها در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: برپایی موکب های اربعین در مناطق سیل زده یک ظرفیت خوبی است. مطلوب است حرکتی جمعی و همه جانبه در بحث سیل انجام دهیم. همانگونه که در دوران دفاع مقدس با فرموده امام راحل ۱۲۰۰کامیون از استان گیلان به همت والای مردم کمک شد.

فتح اللهی به حادثه واژگونی خودرو در رودخانه باقلاکش و غرق شدن نوجوان۱۲ساله در روز ۱۳فروردین اشاره کرد و گفت: با تلاش های نیروهای هلال احمر، بسیج، بخشداری، مردم و…پیکر این نوجوان پیدا شد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مردم انقلابی، نجیب، فهیم شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: به صورت خودجوش خیریه ندای دستهای مهربانی در خصوص تجلیل از بنده حرکتی انجام دادند؛ که نشان از بزرگواری و بزرگ اندیشی مردم است.چرا که علی رغم کاستی ها بزرگوارانه برخورد می کنند. ضمن تقدیر و تشکر و ارج نهادن به تلاششان و احترام به زحماتشان،برنامه تجلیل لغو و در صورت امکان هزینه ان صرف امور خیریه شود.