تضعیف جایگاه مجلس بخاطر عدم حضور افراد متخصص/عمل خوب مجلس به شکل یکپارچه در دفاع از جایگاه سپاه پاسداران ستودنی است

  پرینت
تضعیف جایگاه مجلس بخاطر عدم حضور افراد متخصص/عمل خوب مجلس به شکل یکپارچه در دفاع از جایگاه سپاه پاسداران ستودنی است
شناسه خبر : 25233 | تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1398 - 21:51 | 4948 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان؛سید کاظم دلخوش اباتری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه استاندار گیلان در پیگیری کارهای مختلف در سطح استان گیلان با جدیت برخورد می‌کنند، اظهار کرد: با دید باز در راستای حل مشکلات مردم و […]

به گزارش صفیر گیلان؛سید کاظم دلخوش اباتری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه استاندار گیلان در پیگیری کارهای مختلف در سطح استان گیلان با جدیت برخورد می‌کنند، اظهار کرد: با دید باز در راستای حل مشکلات مردم و استان گیلان اقدام می‌کنند.

وی به وجود همدلی و تعامل خوب در سطح شهرستان صومعه سرا اشاره کرد و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان صومعه سرا در راستای حل مشکلات و مطالبات مردمی تلاش می‌کنند.

نماینده صومعه سرا در مجلس در ادامه با بیان اینکه امروز مجلس یکپارچه در دفاع از جایگاه سپاه پاسداران به خوبی عمل کرد، افزود: روز گذشته طرحی در مقابله با استکبار جهانی در مجلس نوشته شد. اقدام مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا سبب شد تا ملت ایران بیش از گذشته با یکدیگر همدل و متحد شوند.

وی با بیان اینکه این همدلی در کمک رسانی به مناطق سیل زده نیز به نمایش گذاشته شده است، بیان کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان صومعه سرا و استان گیلان به خوبی در این زمینه همراه بوده‌اند.

نماینده صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه ادامه روند موجود در مجلس سبب تضعیف شدن جایگاه مجلس می‌شود، افزود: امروز نیازمند حضور افراد متخصص، متعهد و کاردان و پیگیر مشکلات مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.

دلخوش با اشاره به عملکرد علی فتح اللهی فرماندار سابق شهرستان صومعه سرا، تصریح کرد: ایشان یکی از فرمانداران مجرب و بسیار خوب و همدل با مردم و مسئولان در راستای پیگیری امورات مردم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ایشان در اجرای سیاست‌های کلی نظام، رهبری و دولت عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند، ادامه داد: در شهرستان تلاش شده تنها در راستای حل مشکلات مردم و تحقق مطالبات به حق آنها حرکت کنند.

نماینده صومعه سرا در مجلس در ادامه با اشاره به برخی مشکلات و مسائل شهرستان صومعه سرا، گفت: امیدواریم با حضور نیروی جدید در فرمانداری شهرستان بتوانیم مشکلات مردم را در زمان کوتاهی حل و فصل کنیم.

دلخوش با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا همیشه ایام در طول ۴۰ سال گذشته سابقه درخشانی در دفاع از ارزش‌های اسلامی و نظام داشته‌اند، گفت: از سوی دیگر این شهرستان همیشه ایام در آماج حوادث و بلایایی طبیعی است و نیازمند مدیریت صحیح و برنامه محور است./مهر

برچسب ها
نوشته های مشابه
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.