اختصاصی/صفیر گیلان:اولین نشست مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با مدیران کانون های بسیج رسانه شهرستانهای غرب گیلان در دفتر بسیج رسانه استان برگزار شد. مهدی پارسا  در این نشست  با بیان اینکه این اولین جلسه فرعی  ما با  مسئولان کانون راسنه شهرستانهای غرب گیلان است گفت: ماموریت تشکل های جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی علارغم همه […]

اختصاصی/صفیر گیلان:اولین نشست مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با مدیران کانون های بسیج رسانه شهرستانهای غرب گیلان در دفتر بسیج رسانه استان برگزار شد.

مهدی پارسا  در این نشست  با بیان اینکه این اولین جلسه فرعی  ما با  مسئولان کانون راسنه شهرستانهای غرب گیلان است گفت: ماموریت تشکل های جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی علارغم همه ی تهاجمات نیازمند رسانه انقلابی است.

وی افزود: کانون های رسانه ای در کنار دیگر اقشار با علم دفاع از انقلاب در سر پا نگهداشتن انقلاب اسلامی تلاش مستمر دارد.

پارسا با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر در طی سالهای گذشته بسیار با شکوه و ارزشمند برگزار شده گفت: این جشنواره باید از داخل بسیج رسانه به جشنواره ملی تبدیل شود.

وی جامعه هدف بسیج رسانه استان گیلان را خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و مطبوعات خواند و گفت:بسیج رسانه باید در ماموریت خود که همان گفتمان سازی انقلابی و مطالبه گری است را به جامعه هدف  گوش زد کند تا بتواند پشتوانه قوی برای مطالبات مردم باشد.

ایشان رسانه را فاتح افکار عمومی در دنیا خواند و گفت: با رسانه های انقلابی پادزهری در مقابل زهر رسانه دشمن باشیم.

پارسا در بخشی دیگر از گفتمان خود به شعار سال اشاره و افزود: رسانه ها باید در خصوص گفتمان رهبری  و در حوزه اقتصاد مقاومتی شعار سال حضرت آقا را با قلم خود در جامعه محقق کنند.

ایشان خواستار فعالیت رسانه در طرح ایران یار که رسانه از نزدیک با واحد تولیدی ارتباط و گزارشاتی را در بروز و تحقق اقتصاد دارد را تاکید کرد.

 مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از مدیران کانون های رسانه ای خواست تا با ورود به شهرک های صنعتی مسائل و مشکلات تولید کنندگان را برای رفع مشکلات در رسانه ها بازتاب دهند و گامی در کمک به تولید کننده بردارند.

پارسا به بحث بیانیه گام دوم حضرت آقا اشاره و افزود: رسانه ها و خبرنگاران باید در این حوزه بیشتر ورود کنند.

این مسئول رسانه ای گیلان همچنین با اشاره به اینکه  بیانیه رهبر انقلاب در حوزه علم و پژوهش،معنویت و اخلاق،اقتصاد مقاومتی،عدالت و مبارزه با فساد،استقلال و آزادی،عزت ملی و روابط خارجی  و سبک زندگی ایرانی و اسلامی پرداخت و گفت: امروز بسیاری از دستورات خوردن و نخوردن ها و پوشیدن و نپوشیدن ها از طرف رسانه دشمن به ما  القا می شود.

image_2019_5_5-22_31_5_355_6c7

در این نشست هر کدام از اعضای کانون بسیج رسانه  شهرستانها به بیان نکته نظرات و مشکلات این حوزه پرداختند.

//زلیخا صفری