به گزارش صفیر گیلان،روهام قلیچی از برگزاری همایش مدیران حرفه ای فروش در گیلان خبر داد و گفت: این همایش با استقبال پرشور مدیران و کارشناسان فروش کارخانجات در فروشگاه های بزرگ ، صنوف و دانشجویان برای افزایش سهم بازار گیلانی ها با بهره مندی از تکنیک‌های رفتار حرفه‌ای به نحو مطلوب برگزار شد. رئیس […]

به گزارش صفیر گیلان،روهام قلیچی از برگزاری همایش مدیران حرفه ای فروش در گیلان خبر داد و گفت: این همایش با استقبال پرشور مدیران و کارشناسان فروش کارخانجات در فروشگاه های بزرگ ، صنوف و دانشجویان برای افزایش سهم بازار گیلانی ها با بهره مندی از تکنیک‌های رفتار حرفه‌ای به نحو مطلوب برگزار شد.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان شناسایی فضای بازار با روش‌های نوین را گام اول در فروش حرفه‌ای دانست و اظهار داشت: یک مدیر حرفه ای فروش باید اصول و چارچوب فروش و بازار را مهندسی کند و این با شاخص های سنتی قدیمی میسر نمی شود استراتژی های قدیمی فروش در جذب مخاطبین نخ‌نما شده است .
هدف مرکز آموزش بازرگانی از برگزاری این همایش را سوق دادن مدیران و کارشناسان فروش در به کارگیری از ابزارها و استراتژی های نوین و حرفه ای عنوان و تشریح کرد: یادگیری مسائل فنی و تکنیک های اصولی فروش و نوآوری در متقاعدسازی جامعه هدف برای کلیه مدیران کارخانجات و صنوف و بازاریابان داخلی و خارجی یک ضرورت است که این مرکز در اجرای رسالت اجتماعی خود، به صورت زنجیره وار به آموزش آن با استفاده از اساتید برجسته و کارآزموده می‌پردازد.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با بیان اینکه اگر کالا و خدمات خود را بصورتی عرضه کنیم که منجر به فروش نشود زباله تولید کرده ایم، گفت: برای جلوگیری از افزایش زباله باید از کهنه ماندن خارج شویم و همزمان با سلیقه بازار و متناسب با مخاطب،محصول و خدمات را ارائه و سرعت را نیز چاشنی کار کنیم تا با بقای نسبی ادامه مسیر مطلوبی داشته باشیم.

دکتر قلیچی با ابراز خرسندی از حضور بسیار پرشور مدیران و کارشناس فروش در همایش مذکور اظهار داشت: این استقبال نشانگر پتانسیل‌های انسانی ارزشمند و تعالی نگر در صنف و صنعت استان است و عزم این مرکز را در برگزاری سلسله وار آموزش‌ها راسخ تر از گذشته می نماید.