به گزارش صفیر گیلان، مراسم تجلیل از خبرنگاران راسنه های مکتوب ، محلی و فضای مجازی شهرستان فومن با حضور سرهنگ جانباز  فرمانده سپاه ناحیه فومن و حجت الاسلام حسینی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فومن با حضور پر شور خبرنگاران برگزار شد خبرنگاران مهمترین رکن تنویر افکار عمومی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه […]

به گزارش صفیر گیلان، مراسم تجلیل از خبرنگاران راسنه های مکتوب ، محلی و فضای مجازی شهرستان فومن با حضور سرهنگ جانباز  فرمانده سپاه ناحیه فومن و حجت الاسلام حسینی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فومن با حضور پر شور خبرنگاران برگزار شد

خبرنگاران مهمترین رکن تنویر افکار عمومی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن در این نشست با اشاره به جایگاه  مهم و رفیع خبرنگاری در جامعه،گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی ‌های حوزه خبر و رسانه کنترل افکار عمومی جامعه است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حضور خبرنگاران در تمامی عرصه‌های مهم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همانند دفاع مقدس، ۲۲ بهمن،روز قدس و …. گفت: امروز نیز خبرنگاران در جنگ فرهنگی دشمن علیه نظام  و معرفی و شناساندن چهره ها به مردم  نقش مهمی دارند.

وی داشتن نگاه حزبی و جناحی را از طرف خبرنگار جنایت خواند و تصریح کرد: داشتن استقلال فکری و عملی مستقل برای همه خبرنگاران یک اصل اساسی مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه انتقال خبر درست یکی از رسالت‌های خبرنگاران است و متاسفانه امروز برخی به راحتی قلم فرسایی می کنند گفت:خبرنگار برای گرفتن مزد حقایق را وارونه جلو ندهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امروز  در برخی رسانه ها دروغ به راحتی واقعی می شود و واقعیت ها به حاشیه می روند گفت: امروز دشمن اساس فرهنگ و جامعه را هدف گرفته و خبرنگاران تلاش کنند واقعیت ها را معرفی کنند.

این مسئول با ابراز گلایه از فضای رسانه ای کار امد در رسانه های مکتوب و مجازی گفت: تعداد رسانه های تحلیلی  که خوراک به جوانان بدهند بسیار اندک هستند.

سرهنگ جانباز؛برای مردم بمانید و قدم بردارید

‌فرمانده سپاه ناحیه فومن نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه خبرنگار انقلابی نیاز امروز جامعه است،گفت: مسائل و مشکلات مهم می تواند توسط خبرنگاران برجسته و از مسئولان مطالبه شود.

وی افزود: امروز دشمن تمام تلاش خود را دارد تا در قلب و ذهن و باورهای ما نفوذ کند گفت:دشمن در صدد جا انداختن فرهنگ و تمدن غربی است و می خواهد ما سر تسلیم را بالا ببریم

سرهنگ حمید جانباز با بیان اینکه شما خبرنگاران انقلابی  فضای مجازی و مکتوب توانستید هم افکار عمومی و هم ذهن مردم را هدایت و نظر مسئولان را جلب کنید گفت: نباید اجازه دهند که در ماه‌های منتهی به انتخابات عده‌ای فکر کنند که قلم خبرنگاران قابل معاله است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن ضمن تقدیر از رسانه های حاضر و عذر خواهی از دیگر رسانه ها که به علت محدودیت جا نتوانستند در این نشست حضور پیدا کنند گفت: خبرنگاران شهرستان با ارسال هم زمان یک خبر در چند رسانه و بازتاب آن کار بزرگی انجام می دهند.

سرهنگ جانباز با اشاره به اینکه گاهی اولویت ها  و مطالبات مردم  با فرا فکنی تغییر می کند گفت:خبرنگاران انقلابی حواستان باشد که قلم برای خدا و مردم  و رضای مردم است.

در این مراسم همچنین زلیخا صفری مسئول کانون بسیج خبرنگاران شهرستان فومن گزارشی از عملکرد این مجموعه ارائه نمودند

پی نوشت/به همت بسیج رسانه شهرستان فومن امروز از بیش از ۲۰ خبرنگار فعال در حوزه رسانه مکتوب و مجازی توسط فرمانده سپاه ناحیه فومن جناب سرهنگ جانباز تجلیل شد.